• Anonym (G)

    Tycker hon jag duger i sängen?

    Jag har blivit tillsammans med en tjej som tidigare bodde i samma studentkorridor som jag när jag pluggade. Hon är min första tjej och jag har ångest över att när vi har sex så är hon väldigt tyst men jag kommer ihåg att hon var väldigt högljudd när man hörde henne ha sex i sitt rum i studentkorridoren.

    Är rädd att hon ska dumpa mig för att vara kass älskare när jag inte verksr kunna få henne att njuta på samma sätt som hon gjorde tidigare.

    Är jag bara nojig eller ska jag oroa mig?

  • Svar på tråden Tycker hon jag duger i sängen?
  • Tecum

    Men då ni tydligen varit tillsammans ett tag är det bara att fråga henne om sexet är bra och om det är något särskilt hon vill göra i sängen? Fullt normal fråga hos par. Men visa inte din osäkerhet för tydligt, det är avtändande 

  • Anonym (??)

    Du skulle ju kunna fråga HENNE och inte ett nätforum med
    alla tomtar o troll du kan tänkas hitta!

  • Anonym (G)
    Anonym (??) skrev 2018-10-22 17:51:39 följande:

    Du skulle ju kunna fråga HENNE och inte ett nätforum med

    alla tomtar o troll du kan tänkas hitta!


    Skulle hon inte bli väldigt avtänd om jag frågade?
  • Ukklavek

    Det kan vara så att hon fått kommentarer/pikar om att hon låter för mkt, när jag och min man träffades bodde jag i ett hus som var väldigt lyhört och jag lät ganska mkt på den tiden. Vi fick brev och blickar av grannarna så efter det blev jag tystare.

  • Tecum
    Anonym (G) skrev 2018-10-23 07:46:37 följande:
    Skulle hon inte bli väldigt avtänd om jag frågade?
    Troligen inte, men för säkerhets skull kan du göra som jag skrev ovan, luska lite om hennes preferenser istf att fråga rent ut.
  • Lånehajen

    Du märker väl förhoppningsvis även på andra sätt om du ger henne njutning i sängen? Är ju inte bara rent ljudmässigt man kan märka det på utan även på andehämtning, hur hon rör sig, era interaktioner osv. Kommer hon regelbundet när ni har sex?

  • Anonym (Rödluvan)

    Kanske hade hon druckit innan sex de gånger du hörde henne. Men annars mer reserverad?

  • Anonym (C)

    Är man så osäker som du verkar vara är min gissning att de andra killarna var mycket bättre älskare än var du är.

  • Anonym (G)
    Ukklavek skrev 2018-10-23 07:54:49 följande:

    Det kan vara så att hon fått kommentarer/pikar om att hon låter för mkt, när jag och min man träffades bodde jag i ett hus som var väldigt lyhört och jag lät ganska mkt på den tiden. Vi fick brev och blickar av grannarna så efter det blev jag tystare.


    Hon visste om att hon lät mycket men verkade inte bry sig. Snarare verkade hon tycka det var kul.
  • Anonym (G)
    Lånehajen skrev 2018-10-23 11:34:30 följande:

    Du märker väl förhoppningsvis även på andra sätt om du ger henne njutning i sängen? Är ju inte bara rent ljudmässigt man kan märka det på utan även på andehämtning, hur hon rör sig, era interaktioner osv. Kommer hon regelbundet när ni har sex?


    Jag vet inte om hon kommer eller inte. Det frågar man väl inte? Kom du?
  • Anonym (G)
    Anonym (C) skrev 2018-10-24 10:21:08 följande:

    Är man så osäker som du verkar vara är min gissning att de andra killarna var mycket bättre älskare än var du är.


    Det är just det jag är rädd för.
  • Anonym (A)
    Lånehajen skrev 2018-10-23 11:34:30 följande:
    Du märker väl förhoppningsvis även på andra sätt om du ger henne njutning i sängen? Är ju inte bara rent ljudmässigt man kan märka det på utan även på andehämtning, hur hon rör sig, era interaktioner osv. Kommer hon regelbundet när ni har sex?
    Håller med
  • Lånehajen
    Anonym (G) skrev 2018-10-24 12:38:31 följande:

    Jag vet inte om hon kommer eller inte. Det frågar man väl inte? Kom du?


    Det är inte en fråga man ska behöva ställa såvida man inte är med en extremt tillbakadragen och tyst kvinna. Väldigt svårt att missa om du ger henne en orgasm, att du inte vet innebär till 99% att hon inte får några.

    Så utifrån detta finns det nog anledning att vara orolig över ert sexliv. Börja ställa frågor om hur hon gillar saker och vet du inte hur du ska ta henne hela vägen så be henne att själv visa eller berätta hur hon gillar att bli smekt. Vad gör du i nuläget för att hon ska komma?
  • Anonym (G)
    Lånehajen skrev 2018-10-24 19:16:19 följande:

    Det är inte en fråga man ska behöva ställa såvida man inte är med en extremt tillbakadragen och tyst kvinna. Väldigt svårt att missa om du ger henne en orgasm, att du inte vet innebär till 99% att hon inte får några.

    Så utifrån detta finns det nog anledning att vara orolig över ert sexliv. Börja ställa frågor om hur hon gillar saker och vet du inte hur du ska ta henne hela vägen så be henne att själv visa eller berätta hur hon gillar att bli smekt. Vad gör du i nuläget för att hon ska komma?


    Jag slickar och smeker henne innan jag tränger in i henne.

    Känns som om jag blir dumpad snart.
  • Lånehajen
    Anonym (G) skrev 2018-10-24 21:00:59 följande:

    Jag slickar och smeker henne innan jag tränger in i henne.

    Känns som om jag blir dumpad snart.


    Det låter som en bra början. Prata med henne och visa att du vill göra det skönt för henne också så tror jag att det löser sig. Inte ens om du har massor av sexerfarenhet kan du räkna med att träffa helt rätt med en ny partner direkt utan det är alltid viktigt med kommunikation.
  • Anonym (Jh)
    Anonym (G) skrev 2018-10-24 21:00:59 följande:

    Jag slickar och smeker henne innan jag tränger in i henne.

    Känns som om jag blir dumpad snart.


    Och vad gör du efter penetrering? Smeker/slickar du henne tills hon kommer?

    Om du enbart smeker lite försiktigt, sedan tränger in i henne och sprutar, och sen är det klart. Ja, då förstår jag att hon är tyst av sig.
  • Anonym (C)
    Anonym (G) skrev 2018-10-24 21:00:59 följande:

    Jag slickar och smeker henne innan jag tränger in i henne.

    Känns som om jag blir dumpad snart.


    Vad ser hon hos dig undrar jag? Du verkar otroligt tafatt och sex verkar inte vara din starka sida. Risken är verkligen stor att hon droppar dig snart.
  • Anonym (Konrad)

    Ok, gillar hon det du gör innan penetrering?

    Om hon gör det fortsätt tills hon kommer, sedan är det dags för hard fucking, de flesta tjejer/kvinnor gillar det, visa lite dominans ingen missionär utan legs up high och säg gärna att "nu ska det bli åka av".

    Nu är det upp till dig!

Svar på tråden Tycker hon jag duger i sängen?