• Anonym (Man)

Våga ge sig hän, hur?

Jag är en man och jag har märkt att jag har så himla svårt att ge mig hän och släppa kontrollen vid sex. 

Vet inte hur jag ska göra. Spelar ingen roll om jag ger eller får. 
    Oavsett så tar det någon minut så funderar jag på vilken nästa ställning ska jag föreslå för att det här ska bli bra, hon kanske inte gillar den här ställningen eller får jobba mycket i den, om jag ger mig hän för mycket så kanske inte sexet blir bra för henne så jag måste fokusera för att göra det så bra som möjligt för min partner osv med liknande tankar.

Kan även fundera på om grannarna hör mig stöna, vad tycker dem om att höra en kille stöna osv. 

Hur gör ni för att släppa kontrollen?
    Hur kan jag träna på det? 

Känner väl ofta att jag som man måste ha viss kontroll hela tiden för att jag är påsättare och därför ansvarig för att det ska bli bra. Även om jag inte är påsättare så tänker jag samma saker.

• Svar på tråden Våga ge sig hän, hur?
  • Anonym (Knullrufs)

Jag är tjej och har ofta liknande problem. Istället för att gå upp helt i sexet så drar tankarna om vardagliga ting igång. Jag har även svårt att komma och för att bli tillräckligt kåt behöver jag ofta fantisera. Men jag antar att det är naturligt om man är mentalt frånvarande?

Har jag sex i en djup relation med äkta känslor där jag känner mig nära min partner blir det här aldrig ett problem. Då kan jag ge mig hän, trots att jag alltid är lika aktiv i sängen och tar för mig, oavsett relationen.

Och det är inte det att jag inte vill ligga! Jag har stark sexdrift, tänker ofta på sex, kommer snabbt när jag onanerar, osv. Men med vissa partners blir det helt enkelt inte bra...

Tyvärr har jag inga svar eller lösningar. Men du är inte ensam!

• Anonym (Rough)

Samma problem...men ändå inte. Om tjejen kåtar upp mej eller andra faktorer kickar in, så får jag ett adrenalinpåslag och allt svartnar för ögonen. Enda som går i huvudet då är att de sva vara hårt o länge o jag ska fylla henne till varje pris.

Så kontentan av min helt ointressanta story är att sluta tänka på framtiden eller hur hon/han vill ha de. Var självisk. Ja, jag vet det är svårt, men prova en gång, så ska ni se de blir bättre.

Lycka till

Svar på tråden Våga ge sig hän, hur?