• CEEN

Hur många par skor har ni i hallen?

När vi städade igår upptäckte min sambo det alldelses förskräckliga. Att jag hade 15 par skor på och bredvid skohyllan. (han hade tre par)

Vi fcik rensat lite, han tog bort 1 par och jag två par, så nu står det 13 par skor som är mina på vår skohylla.

Hur många skor har ni i hallen?

• Svar på tråden Hur många par skor har ni i hallen?
  • MINI25

inga skor. de står i klädgarderoben. det är så fult med skor framme.....

• Jennie med ie

2. Desto fler i grovköket

• Jossebell

Vi är 5 i familjen när alla är hemma och har som regel att det får finnas MAX 2 par skor framme. Resten i garderoben i hallen.

• CEEN

Oj, hur lyckas ni Förstår att det måste finnas lite reglerom man är fler än två i ett hushåll.

• Vem där

*går iväg och räknar* Oj... 31 par och här bor vi 14 stycken... nej jag menar fyra :-;).. kanske måste städa lite....

• Shaymin
    *springer och räknar*

23 par skor på fem personer! Fult som sjutton, och jättetrångt...
  • Pingla med en åsikt

har specialbyggda skoskåp i vår hall som för tillfället rymmer ca 70 par skor.....

• firhilwen

Hos oss har mannen i hushållet flest par skor i hallen. Det är en del specialskor som han bara MÅSTE ha, t ex för att ut och röja med röjsågen. Kängor för att gå i när han jagar etc...

Jag själv har 3 par i skohyllan och det är vad jag äger och har. Sedan har vi barnen, de är 3 men bara 2 av dem har skor ännu. Äldsten har nog 4 par och lillen har 3 par.

Hmm, jag orkar inte räkna mannens skor...

• Jossebell

vi äger inte så många skor så där blir det ju lite lättare. Sedan får man tjata lite på de större barnen och på mig själv som är sämst på denna regel. Men när man ändå ska dammsuga och torka 1ggn i veckan så blir det naturligt att rensa på skor vid dessa tillfällen.

• AnnaLilja

12 par skor. Varav 2 par är mannens. Onödigt egentligen när jag använder kanske tre av paren...

Svar på tråden Hur många par skor har ni i hallen?