• Anonym (D)

Är det mest tjejer med stora rumpor som har skinkor som erogen zon?

Har haft några tjejer tidigare men har nyligen och för första gången träffat en tjej med stor rumpa. Alla akg tidigare varit med har haft brösten och bröstvårtor som främsta erogena zon utöver könet men min hos minnya tjej verkar skinkorna vara känsligast. Hon blir galet kåt bara av att jag smeker dem eller håller i dem.

Undrar därför om det i regel finns ett samband mellan hur stor rumpa en kvinna har och hur känsliga hennes skinkor är?

• Svar på tråden Är det mest tjejer med stora rumpor som har skinkor som erogen zon?
  • Anonym (Stor rumpa)

Det finns många erogena zoner på en kvinnokropp, en del väldigt tydliga och andra mer diffusa. Och en del zoner är big nono.

Rör min rumpa och jag dödar dig långsamt.. Men nafsa o bit lätt i mitt öra så oh lala!

• Anonym (H)

Jag tror att det mest kan ha att göra med att hon känner sig sexig när du tar på hennes rumpa. Det kanske är en kroppsdel som hon är nöjd med och har fått komplimanger för förut. Jag talar mest ut personlig erfarenhet dock.. :) Jag blir nämligen svinkåt när min sambo tar på min rumpa eftersom jag vet att många män som jag varit med uttryckt att de tyckt att den är fin och sexig, då känner JAG mig fin och sexig!

• Anonym (Nope)

Min man älskar min häck och breda höfter. Jag blir ju kåt av att han bli kåt när han tar på den, men det är ju ingen erogen zon för mig direkt.

• Anonym (A)
    Anonym (Stor rumpa) skrev 2018-10-24 14:24:54 följande:
    Det finns många erogena zoner på en kvinnokropp, en del väldigt tydliga och andra mer diffusa. Och en del zoner är big nono.

Rör min rumpa och jag dödar dig långsamt.. Men nafsa o bit lätt i mitt öra så oh lala!
    Samma här
  • Anonym (Rumplisa)

Jag tror egentligen inte det finns något samband men själv har jag stor rumpa och skinkorna är väldigt känsliga för rätt beröring. Kan bli rejält fuktig bara av att killen knådar dem på rätt sätt. Älskar att känna hans händer där överhuvudtaget.

Att ligga på sängen naken och få rumpan masserad är inte bara jätteskönt utan väldigt upphetsande också tycker jag. Smisk om det inte är för hårt kan också vara skönt.

• Anonym (Persika)
    Anonym (D) skrev 2018-10-24 13:25:13 följande:

Har haft några tjejer tidigare men har nyligen och för första gången träffat en tjej med stor rumpa. Alla akg tidigare varit med har haft brösten och bröstvårtor som främsta erogena zon utöver könet men min hos minnya tjej verkar skinkorna vara känsligast. Hon blir galet kåt bara av att jag smeker dem eller håller i dem.

Undrar därför om det i regel finns ett samband mellan hur stor rumpa en kvinna har och hur känsliga hennes skinkor är?

Jag har ganska liten rumpa och älskar när en man med stora, varma händer kramar om skinkorna och de får plats i hans handflator. Men jag är känsligast på sidan av skinkorna och på höfterna. Jag tror som någon skrev att man gillar när någon tar på en del av kroppen som man vet är fin. Jag gillar inte mina bröst trots att killar gillar dem, och jag känner absolut ingenting när nån tar på dem. Så din tjej kanske gillar sin stora rumpa, det är ju tydligen trendigt med stor rumpa nu. Trist nog för oss som inte har så mycket där bak...
  • Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (D) skrev 2018-10-24 13:25:13 följande:

Blir avundsjuk på dig. Hur stor är rumpan?

Kan tänka mig att du ollar den.
  • Anonym (Rumpnisse)

Blir galet kåt när min man smeker min rumpa. Har ganska stor rumpa. Vill gärna ha lite smisk också.

• Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (Rumpnisse) skrev 2018-10-26 20:09:46 följande:

Blir galet kåt när min man smeker min rumpa. Har ganska stor rumpa. Vill gärna ha lite smisk också.

Dallrar rumpan? Då blir jag extra kåt.
  • Anonym (D)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2018-10-26 20:03:26 följande:

Blir avundsjuk på dig. Hur stor är rumpan?

Kan tänka mig att du ollar den.

Den är iögonfallande stor.
Svar på tråden Är det mest tjejer med stora rumpor som har skinkor som erogen zon?