Frustrerad ensamstående
Är ensamstående med en dotter på 9 månader som blev till via insemination. Hon är fantastisk på så många vis men inte när det gäller sömn och tycker bara det blir värre. Hon har jättesvårt att komma till ro och sova dagtid. Har aldrig sovit långa pass på dagarna. Nu sover hon två gånger per dag och då söver jag henne i bärsele. När hon somnat kan jag oftast sätta mig ner. Då sover hon typ en halvtimme. Om jag ammar henne efter en halvtimme kan hon ibland sova lite längre uppemot en timme. Nattningarna på kvällen har också blivit skitjobbiga. Hon känns övertrött eftersom hon sover så lite på dagtid. Brukar amma henne och sjunga lite och sen försöka lägga ner henne. Hon sover oftast i min säng. Hon bökar omkring, rivs, nyps och skallar mig innan hon äntligen somnar. Bökar också massor på nätterna och vaknar ofta, behöver alltid hjälp att somna om. Börjar bli så frustrerad och trött. Nån som har något bra råd eller tips att komma med? Hon sov i egen säng förut men har börjat sova i min på grund av att hon varit sjuk så mycket, varit inne i separationsfasen mm..