• Anonym (Frågetecken)

    Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)

    Jag slutade amma vårt barn för en tid sedan. Nu har mina bröst tömts och dom är riktigt ledsna och ja, tomma. Tyvärr känner jag mig inte så attraktiv som jag brukade. Har inte riktigt hittat tillbaka till mig själv sen jag fick barn, sömnen är lite si sådär och självklart har jag inte så mkt tid att underhålla mitt utseende. Allt detta tillsammans med mina tråkiga bröst gör att jag tappat sexlusten totalt.. jag behöver känna mig fin och sexig för att mig kåt.

    Nu funderar jag på om jag ska börja spara ihop pengar för en bröstoperation. Men jag vill ha fler objektiva åsikter. Vill veta hur andra ser mina bröst. Kan inte fråga min man för han skulle aldrig vara helt ärlig om vad han tyckte. Dessutom så förstår jag ju att det finns en risk att jag är väldigt självkritisk. Känns inte jättelockande att utsätta mig för en operation..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-10-27 11:00
    Vill ta tillfället i akt och tacka alla som engagerat sig(i mina bröst.) Som jag skrev till någon tidigare så känns det kanske lite pinsamt att åsikter från främlingar fått mig på bättre tankar. Missförstå mig rätt, min bröst ser likadana ut idag som igår, men jag har nog fått lite annat perspektiv.

    Jag har ju trots allt mer att erbjuda än ett par bröst, många fysiska attribut och egenskaper som jag faktiskt tycker om. I slutändan så är det ju dessutom bara ett par bröst och detta är ju garanterat inte deras sista utseende i livet.
    Så tack, och låt oss nu aldrig göra detta igen!
    Ha en fortsatt trevlig dag, allesammans!

  • Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)
  • Anonym (Hm)

    Jag har också nyss slutat amma och har ännu mindre bröst som hänger. Det finns absolut inget i dem känns det som och storleken A är nästan för stor. När jag vet att vi inte ska ha flera barn kommer jag garanterat operera mig - för min egen skull. Trivs inte ens i kläder när jag ser helt platt ut..

    Jag skulle nog bli glad om vi hade bytt bröst. Men man måste ju göra som man själv vill, så jag tycker du ska operera om det känns som du vill. Ingen vill väl känna sig osexig eller ha något som stör varje gång man ska ha sex. Eller att man överhuvudtaget inte har sexlust heller.

  • Anonym (Hm)

    Jag har också nyss slutat amma och har ännu mindre bröst som hänger. Det finns absolut inget i dem känns det som och storleken A är nästan för stor. När jag vet att vi inte ska ha flera barn kommer jag garanterat operera mig - för min egen skull. Trivs inte ens i kläder när jag ser helt platt ut..

    Jag skulle nog bli glad om vi hade bytt bröst. Men man måste ju göra som man själv vill, så jag tycker du ska operera om det känns som du vill. Ingen vill väl känna sig osexig eller ha något som stör varje gång man ska ha sex. Eller att man överhuvudtaget inte har sexlust heller.

  • Anonym (Per)
    Anonym (Frågetecken) skrev 2018-10-26 19:41:42 följande:

    Jag slutade amma vårt barn för en tid sedan. Nu har mina bröst tömts och dom är riktigt ledsna och ja, tomma. Tyvärr känner jag mig inte så attraktiv som jag brukade. Har inte riktigt hittat tillbaka till mig själv sen jag fick barn, sömnen är lite si sådär och självklart har jag inte så mkt tid att underhålla mitt utseende. Allt detta tillsammans med mina tråkiga bröst gör att jag tappat sexlusten totalt.. jag behöver känna mig fin och sexig för att mig kåt.

    Nu funderar jag på om jag ska börja spara ihop pengar för en bröstoperation. Men jag vill ha fler objektiva åsikter. Vill veta hur andra ser mina bröst. Kan inte fråga min man för han skulle aldrig vara helt ärlig om vad han tyckte. Dessutom så förstår jag ju att det finns en risk att jag är väldigt självkritisk. Känns inte jättelockande att utsätta mig för en operation..


    Viktigast är vad du tycker och inte vad du tror andra tycker. Gillar dina fina vårtor. 
  • Anonym (nixom)

    Ok du vill ha ärliga svar.

    De är inte snygga, de ser ut som punkterade raggsockor.
    Vårtorna är förhållandevis gigantiska.

    Men, gör inget åt det förrän du fått de barn du önskar. Och var glad åt att din man gillar dig som du är.

  • Anonym (A-kupa)

    Typ sådär har mina bröst sett ut hela mitt liv, kanske bara fastare i tonåren. Har aldrig tyckt illa om dem och känner mig sexig

  • Cbxen

    Inget fel på dina fina bröst ju! ????

    Fina naturliga bröst är fint istället för silicon tuttar.

    Så gör något roligt för dem pengarna istället ????

  • Anonym (fina!)

    Dina bröst är ju jättefina! (Jag är bisexuell tjej)

    Sen har du gett ett barn den bästa starten i livet! Det är vackert i sej.
    Jag förstår mej absolut inte på sådana som kan amma men inte gör det. Såna vill inte sina barns bästa och borde därför inte ha barn.

    Silikon, usch! Nu var det ett tag sen jag kände på några, men alla jag känt på för 10+ år sedan har varit hårdare än naturliga och inte känts roliga alls.

  • Anonym (Men)

    Men snälla de är ju jättefina. Tycker inte de hänger. Hade varit glad om mina såg ut så:). Är 39 årig kvinna o efter 3 barn är mina betydligt tommare o hängigare än dina.

Svar på tråden Tappar lusten pga mina bröst(varning bild)