• Colaskung

Stickningar i äggstock gravtecken?

Jag har haft stickningar i vänstra äggstocken sedan 3 dagar, vad betyder det? Idag har jag haft grotesk huvudvärk. Mått illa och känt mig trött. Kan jag vara gravid? Hur vet man om ägget har fästs i livmodern? Hur känns det?

Försökt testa med grav test men visat negativt, enligt en app skulle ägglossning varit 22-26 okt någonting.

Känns som väntan e brutal för att plussa! Någon som känts samma?

• Svar på tråden Stickningar i äggstock gravtecken?
  • Jag är bara jag

Låter mer som ägglossning. Om du hade äl 22-senast 26 är det hur som helst för tidigt för symptom. Och eftersom äggstockarna inte alls är inblandade sen man väl blivit gravid får man inga gravsymptom från dom. Det går inte veta om ägget fäst förrän man testat plus. Det fäster tidigast 5 dagar efter äl.

• Colaskung

Bara det att jag aldrig känt dessa symtom förut! Känns konstigt att symtom skulle visa sig redan men vet ju inte exakt när äl var. Varför skulle symtom sitta i flera dagar?

• Jag är bara jag
    Colaskung skrev 2018-10-29 17:03:29 följande:
    Bara det att jag aldrig känt dessa symtom förut! Känns konstigt att symtom skulle visa sig redan men vet ju inte exakt när äl var. Varför skulle symtom sitta i flera dagar?
    Det är som sagt för tidigt för gravsymptom och inga typiska gravsymptom hur som helst. Jag tror på äl. Äl-smärta kan sitta i flera dar.
  • Anonym (sammahär)

Åh, det är samma här för mig.. Jag märkte när sambon påpekade för en vecka sedan att mina tuttar växt och jag va mycket mer öm i dom än jag brukar vara, plus att jag bara brukar bli öm ca 6 dagar innan mens och det är idag.. jag ska ha bim den 9e november men vi får väl se :D
    Längtas så mycket efter en liten parvel så kanske inbillar mig..

Svar på tråden Stickningar i äggstock gravtecken?