Anonym (realist) skrev 2018-10-30 10:50:17 följande:
Intressant att veta vad svaren i detta skulle vara om rollen var omvända...
Ett tips om det är så att din man inte verkar sexuellt intresserad av dig, vad är ditt ansvar, vad har du gjort?
Beter du dig dåligt?
Har du blivit oattraktiv?
Har varit med om båda delarna, i förhållanden. Jag är inte intresserad av att ha sex med min parter om jag är irriterad på henne. I ett tidigare förhållande så la min dåvarande flickvän på sig en massa vikt och samtidigt skaffade sig ett par sunkiga tatueringar.
Nja kan vara lite lättirriterad ibland just för sexuell frustration, vilket jag har sagt till honom, och inte bara sexet utan all närhet och ömhet med, försöker vara attraktiv men det hjälper inte heller... Skulle vilja hinna med träning också vilket jag inte hinner just nu... Har kanske 5 kilo övervikt vilket jag är på väg ner... Men har aldrig varit riktigt smal i början av vårt förhållande heller.... Utseendemässigt så är det mest min mage som blivit förstörd efter graviditeter
Jag åsidosätter ofta mina egna behov för att han ska kunna göra sitt.
Borde vara tvärtom att det är jag som inte vill ha sex utefter hur han beter sig.
Varför gör han inte slut då om han skulle tycka att jag var så dålig? Istället ska det ligga på mitt bord?