• Mal89

Tjejer som har snubbe som inte vill knulla.

Efter att läst en del trådar så börjar jag nästan känna mig mer och mer som en kille om man ser på sexlust och sexliv i förhållandet...

Jag är tjej men har en snubbe som aldrig vill, om / när jag tar initiativ blir det inte särskilt entuatiskt från hans håll osv...

Jag tjatar i princip aldrig på honom om vardagliga bestyr utan det är mest jag som tar hand om allt...

Finns det fler tjejer som har det så? Känns ensamt att som tjej inte bli påsatt av den man lever med och att det oftast verkar som det är tjejer som aldrig vill...

• Svar på tråden Tjejer som har snubbe som inte vill knulla.
  • KsdPappa

Jag tror som du att det är mer vanligt med det motsatta. Blir spännande att se vad du får för svar här.

• Anonym (H)

Hade nyligen en period då min man inte var så intresserad av sex. Först var det väldigt jobbigt men efter några beckor blev han mycket snällare och jag tände mycket mer på honom som person.

Sen började vi ha sex igen o nu är jag ofta sur på honom igen..

Vet inte vad jag väljer faktiskt. Saknade sex så otroligt när vi inte hade men gillade känslan när han brydde sig mer om förhållandet.

• Anonym (säker)
    Anonym (H) skrev 2018-10-30 10:02:20 följande:

Hade nyligen en period då min man inte var så intresserad av sex. Först var det väldigt jobbigt men efter några beckor blev han mycket snällare och jag tände mycket mer på honom som person.

Sen började vi ha sex igen o nu är jag ofta sur på honom igen..

Vet inte vad jag väljer faktiskt. Saknade sex så otroligt när vi inte hade men gillade känslan när han brydde sig mer om förhållandet.

Är du säker på att de två sakerna hänger ihop/korrelerar?
  • Kiyah

jag hade som du i min senaste relation. Han tog initiativet ibland i början men det va mest jag. runt 2 år in i förhållandet va det bara jag som tog initiativ förutom EN gång då han gjorde det. sen försökte jag i ett halvår innan jag gav upp då jag fick absolut nada gensvar, han vägrade. sista 3 åren va helt sexlösa utan initiativ från någon sidan då jag visste att det inte va lönt

• Underhill
    Kiyah skrev 2018-10-30 10:17:28 följande:
    jag hade som du i min senaste relation. Han tog initiativet ibland i början men det va mest jag. runt 2 år in i förhållandet va det bara jag som tog initiativ förutom EN gång då han gjorde det. sen försökte jag i ett halvår innan jag gav upp då jag fick absolut nada gensvar, han vägrade. sista 3 åren va helt sexlösa utan initiativ från någon sidan då jag visste att det inte va lönt

Trist! Va sa han om det då?
    E vi överens så kör vi
  • Mal89
    Kiyah skrev 2018-10-30 10:17:28 följande:

Mm precis, vi har varit tsm i 11 år... Vi hade inget sex på 3 år tills jag konfronterade honom i våras, och faktiskt gjorde slut i en vecka... Men han lovade bättring, blev bättre i typ 2 veckor men nu är det samma sak igen...
  • Anonym (realist)

Intressant att veta vad svaren i detta skulle vara om rollen var omvända...

Ett tips om det är så att din man inte verkar sexuellt intresserad av dig, vad är ditt ansvar, vad har du gjort?

Beter du dig dåligt?
    Har du blivit oattraktiv?

Har varit med om båda delarna, i förhållanden. Jag är inte intresserad av att ha sex med min parter om jag är irriterad på henne. I ett tidigare förhållande så la min dåvarande flickvän på sig en massa vikt och samtidigt skaffade sig ett par sunkiga tatueringar.

• Mal89
    Anonym (realist) skrev 2018-10-30 10:50:17 följande:

Ett tips om det är så att din man inte verkar sexuellt intresserad av dig, vad är ditt ansvar, vad har du gjort?

Beter du dig dåligt?

Har varit med om båda delarna, i förhållanden. Jag är inte intresserad av att ha sex med min parter om jag är irriterad på henne. I ett tidigare förhållande så la min dåvarande flickvän på sig en massa vikt och samtidigt skaffade sig ett par sunkiga tatueringar.

Nja kan vara lite lättirriterad ibland just för sexuell frustration, vilket jag har sagt till honom, och inte bara sexet utan all närhet och ömhet med, försöker vara attraktiv men det hjälper inte heller... Skulle vilja hinna med träning också vilket jag inte hinner just nu... Har kanske 5 kilo övervikt vilket jag är på väg ner... Men har aldrig varit riktigt smal i början av vårt förhållande heller.... Utseendemässigt så är det mest min mage som blivit förstörd efter graviditeter

Jag åsidosätter ofta mina egna behov för att han ska kunna göra sitt.

Borde vara tvärtom att det är jag som inte vill ha sex utefter hur han beter sig.

Varför gör han inte slut då om han skulle tycka att jag var så dålig? Istället ska det ligga på mitt bord?
  • Mal89
    Anonym (realist) skrev 2018-10-30 10:50:17 följande:

Beter du dig dåligt?

Just därför jag skrev att jag börjar känna mig som en kille som försökt allt och gubben är som en tjej med massa bortförklaringar
  • Underhill
    Mal89 skrev 2018-10-30 11:14:59 följande:
    Nja kan vara lite lättirriterad ibland just för sexuell frustration, vilket jag har sagt till honom, och inte bara sexet utan all närhet och ömhet med, försöker vara attraktiv men det hjälper inte heller... Skulle vilja hinna med träning också vilket jag inte hinner just nu... Har kanske 5 kilo övervikt vilket jag är på väg ner... Men har aldrig varit riktigt smal i början av vårt förhållande heller.... Utseendemässigt så är det mest min mage som blivit förstörd efter graviditeter Jag åsidosätter ofta mina egna behov för att han ska kunna göra sitt. Borde vara tvärtom att det är jag som inte vill ha sex utefter hur han beter sig. Varför gör han inte slut då om han skulle tycka att jag var så dålig? Istället ska det ligga på mitt bord?

Trist när det inte synkar alls. En form av kompromiss bör ju gå att få till kan tyckas. Man vill ju inte ta upp det i tid och otid heller.
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Tjejer som har snubbe som inte vill knulla.