• Anonym (Sexxx)

    Vad tänker du om min rumpa?

    Jag har en stor rumpa ca 120 Cm i omkrets och en midja på ca 90. Jag har mer o mer märkt att yngre killar kollat in min rumpa. Då blir jag ju väldigt nyfiken på VAD ni killar tänker på när ni tittar på min rumpa så snart ni få tillfälle eller jag vänder ryggen till?

  • Svar på tråden Vad tänker du om min rumpa?
  • Anonym (Knull)
    Anonym (Sexxx) skrev 2018-10-30 22:49:53 följande:

    Jag har en stor rumpa ca 120 Cm i omkrets och en midja på ca 90. Jag har mer o mer märkt att yngre killar kollat in min rumpa. Då blir jag ju väldigt nyfiken på VAD ni killar tänker på när ni tittar på min rumpa så snart ni få tillfälle eller jag vänder ryggen till?


    Du får visa den, annars kan vi inte säga ngt.
  • Anonym (Sexxx)

    Stor bubblebutt bara , och fattar inte varför tråden hamna i minskad lust hahah

  • Anonym (Sexxx)

    Stor bubblebutt bara , och fattar inte varför tråden hamna i minskad lust hahah

  • Anonym (Knull)
    Anonym (Sexxx) skrev 2018-10-30 22:54:59 följande:

    Stor bubblebutt bara , och fattar inte varför tråden hamna i minskad lust hahah


    Visa den. Annars ointressant.
  • Anonym (Trordet)

    Jag skulle nog tänka att många spanar in den för att dom tänker att dina pruttar kommer med basljud på köpet!

    Nästan som cykel på köpet....(?) kanske

  • Anonym (.)

    Säger som de andra. Bild behövs, gärna med tighta byxor så man ser hur den ser ut. En stor rumpa med rätt former kan vara jättesexig, fel form så blir den nästan osmaklig istället.

  • Anonym (ung kille)

    När jag ser en kvinna med stor rumpa så tänker jag alltid på hur skönt det skulle vara att knulla henne bakifrån!!

  • BossHoss
    Anonym (Sexxx) skrev 2018-10-30 22:49:53 följande:

    Jag har en stor rumpa ca 120 Cm i omkrets och en midja på ca 90. Jag har mer o mer märkt att yngre killar kollat in min rumpa. Då blir jag ju väldigt nyfiken på VAD ni killar tänker på när ni tittar på min rumpa så snart ni få tillfälle eller jag vänder ryggen till?


    svårt att kommentera något man inte vet hur det ser ut
  • Anonym (H)

    Utan bild är svårt att säga men ser jag en stor välformad rumpa i min smak undrar jag hur det känns att hålla i den, hur det känns att klämma på den, om du känner nåt gung eller daller i den, om du tycker om att få smisk på den, hur det känns att greppa tag i den när man kommer, mm.

  • Anonym (al)

    Tycker den ser grotesk ut, fast då jag inte kan föreställa mej omkrets så tog jag mej friheten att se 120cm diameter.

  • Anonym (Sexxx)
    Anonym (al) skrev 2018-10-31 12:14:51 följande:

    Tycker den ser grotesk ut, fast då jag inte kan föreställa mej omkrets så tog jag mej friheten att se 120cm diameter.


    Hahaaha
  • FreshLinen

    Yngre är kåtare o oerfarna o försöker föreställa sig hur du ser ut näck

    De kanske tittar för att den är så påtaglig o svår att missa.

    Hur vet du att de tittar när su har vänt ryggen till?

  • Anonym (Sexxx)
    FreshLinen skrev 2018-10-31 16:55:35 följande:

    Yngre är kåtare o oerfarna o försöker föreställa sig hur du ser ut näck

    De kanske tittar för att den är så påtaglig o svår att missa.

    Hur vet du att de tittar när su har vänt ryggen till?


    Man ser att de glor i sidoblick. Senast på tåget nyss, en ung kille gick och glodde, när jag snabbt tittade ditåt gjorde han grabba tag i rumpan gesten till sin kompis...
  • Anonym (H)
    Anonym (Sexxx) skrev 2018-10-31 18:12:48 följande:

    Man ser att de glor i sidoblick. Senast på tåget nyss, en ung kille gick och glodde, när jag snabbt tittade ditåt gjorde han grabba tag i rumpan gesten till sin kompis...


    Vad tycker du själv om din rumpa?
  • Anonym (Sexxx)
    Anonym (H) skrev 2018-10-31 18:25:53 följande:

    Vad tycker du själv om din rumpa?


    Det är nog först nu jag faktiskt ser att den är rund och välformad, sen när jag har relativt smal midja till min rumpa så kan jag tycka den är superfin. Men jag har aldrig fattat varför killar tycker det ör fint eller varför de glor.
  • Anonym (H)
    Anonym (Sexxx) skrev 2018-10-31 18:36:35 följande:

    Det är nog först nu jag faktiskt ser att den är rund och välformad, sen när jag har relativt smal midja till min rumpa så kan jag tycka den är superfin. Men jag har aldrig fattat varför killar tycker det ör fint eller varför de glor.


    En sån rumpa är svår att slita ögonen från. Oerhört eggande att bara titta på den och hur den rör sig när du går. Är det ok att fråga om det finns lite daller där?
  • Anonym (Sixz)

    Det är väl inget särskilt?!

    Jag mätte precis mig själv. Var några cm mindre än dig på båda och jag har strl L/XL i kläder. De flestas rumpor är ungefär som din o min.

    Att killar tittar på dig tror jag beror mer på hur du gör för att framhäva rumpan med kläder, gångstil och hur du ser ut i övrigt.

    Jag anser inte att någon särskild vänder sig efter min rumpa o jag ser ändå väldigt bra ut i övrigt.

  • Anonym (Sexxx)
    Anonym (Sixz) skrev 2018-10-31 18:55:17 följande:

    Det är väl inget särskilt?!

    Jag mätte precis mig själv. Var några cm mindre än dig på båda och jag har strl L/XL i kläder. De flestas rumpor är ungefär som din o min.

    Att killar tittar på dig tror jag beror mer på hur du gör för att framhäva rumpan med kläder, gångstil och hur du ser ut i övrigt.

    Jag anser inte att någon särskild vänder sig efter min rumpa o jag ser ändå väldigt bra ut i övrigt.


    Är det jante?

    Ja jag upplever det märkbart i alla fall... oftast bara kul
Svar på tråden Vad tänker du om min rumpa?