• Anonym (Kär?)

Otrohet

Jag behöver bara bolla lite tankar...

Har känt en man i 10 år, en man som alltid varit attraktiv i mina ögon, hans fru och jag har blivit nära vänner under dessa år. I våras var hon på tjänsteresa samtidigt som min man var bortrest och helt plötsligt hamnade jag och mannen i säng! Han säger att han, precis som jag för honom, alltid haft ett tycke för mig. Vi ses fortfarande... Jag har avslutat mitt förhållande, inte han. Jag tror fan jag älskar honom och det gör ont i mig! Borde avsluta men vill verkligen inte, han får mig att må bra!!!

Åsikter, synpunkter, tankar idéer? Hit me!

• Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (Wtf!)

Detta är såå fel!! Jag förstår inte hur ni tänker när ni tar andras män! Han är tydligen ett svin och du är inte bättre så ni förtjänar varandra meeen hans fru förtjänar att veta vilka fega kräk ni är som går bakom ryggen!!

Du som blir vän med henne?! Har du noll känslor över hur hon kommer att må när hon får veta allt?

Jag tycker detta är så sjuk, visst att ni hittar varandra men då ska man fan vara ärlig från början och säga som de är, asso innan ni hoppar i sängen och inte smyga runt som råttor!

• Anonym (Kär?)

Jag vet hur fel det är... Egentligen var det henne jag blev vän med först, han bara fanns där i bakgrunden! Hon skulle nog göra allt för mig och så gör jag så här... Jag är ett svin men på riktigt så tror jag detta är mannen som skulle kunna göra mig lycklig för resten av mitt liv. Jag tror också att det är omöjligt men han kommer användas som måttstock för alla män jag någonsin träffar.

Är tokkär, så jävla korkat!!!

• Furti
    Anonym (Kär?) skrev 2018-11-02 09:35:38 följande:

Jag vet hur fel det är... Egentligen var det henne jag blev vän med först, han bara fanns där i bakgrunden! Hon skulle nog göra allt för mig och så gör jag så här... Jag är ett svin men på riktigt så tror jag detta är mannen som skulle kunna göra mig lycklig för resten av mitt liv. Jag tror också att det är omöjligt men han kommer användas som måttstock för alla män jag någonsin träffar.

Statistiskt sett så är det ytterst liten andel av "otrohets-paren" som lyckas få ett fungerande förhållande.
  • Anonym (Hm)
    Furti skrev 2018-11-02 09:46:24 följande:
    Statistiskt sett så är det ytterst liten andel av "otrohets-paren" som lyckas få ett fungerande förhållande.
    Håller med, tyvärr så är det så.
  • Anonym (Wtf!)
    Anonym (Kär?) skrev 2018-11-02 09:35:38 följande:

Varför är du då inte ärlig? Och berättar för henne? Hon måste få veta allt
  • Anonym (Kär?)

Vi skulle aldrig kunna ha ett öppet förhållande med tanke på hur tighta våra familjer är och att vi har mycket gemensamma vänner...

Älskar jag honom eller själva grejen?

Kan inte berätta för henne, inte för någon, det skulle aldrig funka! Kanske därför jag skriver av mig här.

Tänker på honom non stop!

Svar på tråden Otrohet