• Anonym (Nyfiken på samtiden)

Navelpiercing sexigt/osexigt

Har precis uppfyllt en barndomsdröm och skaffat en navelpiercing. Jag tycker personligen att magar är en sexig kroppsdel och att ett smycke lyfter intrycket och blir både sexigt och vackert. Denna piercing är ju för sin tid ganska ?ute? och kan utmålas som fjortis/WT. Vad är era åsikter?

Jag klär mig förövrigt ?hipster?, kan detta väga upp att den eventuellt ser WT ut? Spelar ålder roll? Måste man ha en snygg mage? (-:

• Svar på tråden Navelpiercing sexigt/osexigt
  • Mongoliet

White-trash-sexigt men du måste ha fin mage.

• Woopsie

För mig något som hörde ungdomen till (då jag hade platt mage kan tilläggas). Inget jag skulle ha idag. Men det viktiga är ju att du gillar det! Skit i vad andra tycker!

• Pussan
    Woopsie skrev 2018-11-01 18:57:02 följande:

För mig något som hörde ungdomen till (då jag hade platt mage kan tilläggas). Inget jag skulle ha idag. Men det viktiga är ju att du gillar det! Skit i vad andra tycker!

Bra talat! Oavsett vad andra tycker ska man göra det man själv trivs med. Själv gillar jag mina piercingar, bl a i naveln, och känner mig sexig med dem. Så de är rätt för mig!
  • Godisbuske

På rätt mage och rätt tjej. Annars lika illa som en vuxen man med örhänge, hästsvans eller man bun,, där finns det inga rätt.

• Anonym (Kompis)

Om du har en platt och fin mage är det sexigt

• Anonym (P)

Jag är 28 år och har navelpiercing sen 10 år tillbaka typ. Tar jag bort den ser min mage så otroligt tom och tråkig ut! Dessutom ser den bredare ut trots att jag har rätt markerad midja.. Men piercingen gör att midjan ser ännu smalare ut eftersom fokus hamnar mitt på magen! Kommer nog inte ta ut den än på ett tag om jag nu inte råkar bli gravid. Jag nöjer mig med ett enkelt smycke med en vanlig ljus sten. Krimskrams som hänger och fastnar i byxor är inget för mig..

• Anonym (Nyfiken på samtiden)
    Anonym (P) skrev 2018-11-02 01:58:30 följande:

Jag är 28 år och har navelpiercing sen 10 år tillbaka typ. Tar jag bort den ser min mage så otroligt tom och tråkig ut! Dessutom ser den bredare ut trots att jag har rätt markerad midja.. Men piercingen gör att midjan ser ännu smalare ut eftersom fokus hamnar mitt på magen! Kommer nog inte ta ut den än på ett tag om jag nu inte råkar bli gravid. Jag nöjer mig med ett enkelt smycke med en vanlig ljus sten. Krimskrams som hänger och fastnar i byxor är inget för mig..

Hur upplever du att killar/tjejer i din ålder som du dejatat reagerar på din piercing? Känner själv lite oro att dem jag träffar ska tycka det är lite avtändande för att den känns ?omogen? för någon över 20. Om du nu inte haft partner i alla åren (-: Är dock supernöjd och tänker inte låta någon ändra på det, är bara nyfiken i en strut (-;
  • Anonym (Anne)

Jag tycker det är sexigt Gillar kvinnor med navelpiercing

Svar på tråden Navelpiercing sexigt/osexigt