• Anonym (Vad gör jag nu?)

Hjälp börjar bli kär i min killkompis

Min killkompis är en klippa!

Omtänksam, rolig & ordningsam. Vi har alltid roligt tillsammans & det är han som erbjuder sig finnas där för mig när han ser jag behöver hjälp & bevisat mer än en gång att han vill jag ska ha det bra & backar upp mina beslut stöttar mina val. Jag gör detsamma för honom. Jag har valt bort killar som jag anser har för mycket problem som jag inte vill vara del av längre & någon kille har valt bort mig för anser jag har problem. Min killkompis är bättre än mig med sitt stabila liv & bra inkomst. Men aldrig han får mig att känna som om jag inte duger. Han snarare vägleder mig i rätt spår & säger ofta hur stark jag är som kämpat som jag gör. Hur som helst han är typen som får en att må bra i sig själv som ser det positiva & möjligheterna med allt & aldrig han svikit något han lovat. Han är ju allt jag söker i en man. Men han är också ett ex till en gammal vän?

• Svar på tråden Hjälp börjar bli kär i min killkompis
  • Anonym (Gubbe)

Skulle du bli en mer stabilare person tillsammans med honom.

Anonym (Gubbe) skrev 2018-11-02 14:03:22 följande:

Skulle du bli en mer stabilare person tillsammans med honom.

Han gör inget som skulle få mig bli ostabil om man säger så. Han är inte typen som trycker ner andra för att känna sig bättre. Allt kring han bara flyter på utan konsigheter.
  • Anonym (KlohKloh)

Personligen skulle jag inte kunna ta en kompis ex, men det är bara jag som tkr så. Hur känner din gamla vän om det? Har du försökt prata med din vän? Är det så att din vän har totalt tappat känslorna och inte bryr sig överhuvudtaget kan det kanske vara ett grönt ljus för dig. Försök lista ut hur din killkompis känner, eller ja, fråga honom. 

Anonym (KlohKloh) skrev 2018-11-02 14:20:59 följande:

Personligen skulle jag inte kunna ta en kompis ex, men det är bara jag som tkr så. Hur känner din gamla vän om det? Har du försökt prata med din vän? Är det så att din vän har totalt tappat känslorna och inte bryr sig överhuvudtaget kan det kanske vara ett grönt ljus för dig. Försök lista ut hur din killkompis känner, eller ja, fråga honom. 

Har inte kontakt med den vännen längre. Är ju det som är ivägen. Jag tar heller inte någons ex. Han säger ofta att jag är den typ av tjej han vill ha vid sin sida. Om det är som vän bara det vet jag inte.
  • Anonym (Mannen_myten)

Han är antagligen attraherad av dig också. Det är faktiskt ovanligt att killar blir "bara kompis" med tjejer som de inte samtidigt är attraherade av. Så fungerar killar! 

Säg till honom vad du känner. 

• Anonym (A)
    Anonym (Mannen_myten) skrev 2018-11-02 14:36:02 följande:
    Han är antagligen attraherad av dig också. Det är faktiskt ovanligt att killar blir "bara kompis" med tjejer som de inte samtidigt är attraherade av. Så fungerar killar! 

Håller med
    Anonym (Mannen_myten) skrev 2018-11-02 14:36:02 följande:

Han har ju några tjej vänner till? Då är jag nog inte så speciell för honom om han bara skulle bli vän med tjejer han är attraherade av.
  • Anonym (Mannen_myten)
    Anonym (Vad gör jag nu?) skrev 2018-11-02 15:06:38 följande:
    Han har ju några tjej vänner till? Då är jag nog inte så speciell för honom om han bara skulle bli vän med tjejer han är attraherade av.
    Han behöver såklart inte vara kär i dig, eller ens vilja ha ett förhållande med dig. Det vet du inte än. Men en attraktion känner han antagligen, precis som han antagligen gör till de där andra "tjejkompisarna" han har. 
  • Anonym (Legenden)
    Anonym (Mannen_myten) skrev 2018-11-02 15:39:51 följande:

Han behöver såklart inte vara kär i dig, eller ens vilja ha ett förhållande med dig. Det vet du inte än. Men en attraktion känner han antagligen, precis som han antagligen gör till de där andra "tjejkompisarna" han har. 

Man brukar inte känna attraktion till vänner.
Svar på tråden Hjälp börjar bli kär i min killkompis