• Anonym (Kvinna)

Erotisk julkalender

Gav som förslag till min man att vi vi i år (andra julen ihop) ska skippa julklappar till varandra och istället köpa en erotisk julkalender. Vilket han gav tummen upp till!

Någon här som köpt en sådan och vad tyckte ni isåfall? :)

• Svar på tråden Erotisk julkalender
  • Anonym (Kvinna)
    VillMerVI skrev 2018-11-02 18:58:13 följande:

Är kalendern med bilder eller prylar?

Prylar såklart:)
  • Anonym (Kvinna)

Inte någon som har erfarenhet? Jag köpte hem den billigare kalendern hos sinful. Ska bli kul å se hur december blir för mig och maken ;)

• Cunnilingus18

Jag har med kikat på dem. Men känns lite skeptiskt att köpa grisen i säcken? Tänkte att den lite dyrare isåfall skulle vara lite bättre?

• Anonym (Kvinna)
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-19 08:40:19 följande:

Jag har med kikat på dem. Men känns lite skeptiskt att köpa grisen i säcken? Tänkte att den lite dyrare isåfall skulle vara lite bättre?

Tänkte tagit den dyrare men ekonomin fick styra denna gången. Vi har inte använt mer leksaker än ett par olika dildo, så känns ändå lite spännande :)
  • Cunnilingus18
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-11-19 09:13:05 följande:

Tänkte tagit den dyrare men ekonomin fick styra denna gången. Vi har inte använt mer leksaker än ett par olika dildo, så känns ändå lite spännande :)

Ja dem kostar ju en del. Har ju köpt många leksaker och annat genom åren. Men upplever att de ofta är dålig kvalitet om man inte lägger en lite extra slant :)
Svar på tråden Erotisk julkalender