• Anders122

Exhibionist pga. Stor kuk

Hej!

Är det något fel på mig som vill visa upp mig speciellt i cam? Någon som känt samma? Jag har alltid varit fascinerad av att visa upp det som jag har därnere som sticker ut något...inte får att skryta men...Har alltid blivit så upphetsad av att visa upp den...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-11-03 11:10
    Vad anser ni kvinnor speciellt?

• Svar på tråden Exhibionist pga. Stor kuk
  • Anonym (Hmm)

Alla män vill väl ha bekräftelse på att de duger. Att då visa upp en kroppsdel man är nöjd med är väl då inte så konstigt.

Kvinnor funkar väl egentligen på samma sätt..

• Långbenopluto

Det är oerhört avtändande med en "man" som måste visa upp sig, som en stolt 5 åring, som vill höra vilken fiiin snopp du har....

Nä, tack!

• Anders122

Ja det är väldigt olika hur man tycker...när jag väl tagit fram den erigerad så är det många som anser det vara upphetsande...Har aldrig hört något annat hittills om jag ska vara ärlig..

• Långbenopluto
    Anders122 skrev 2018-11-03 10:43:35 följande:
    Ja det är väldigt olika hur man tycker...när jag väl tagit fram den erigerad så är det många som anser det vara upphetsande...Har aldrig hört något annat hittills om jag ska vara ärlig..
    Nä, men tror du att nån säger det direkt till dig? Nä, det säger dom bakom din rygg. Det är så patetiskt, men det kommer du inse när du blir vuxen. 
  • Anonym (X)

Så tröttsamt med män som är besatta av sina snoppar. Din snopp är inte världens åttonde underverk, ingen annans heller. Mäns snoppfixering är bland det mest avtändande som finns.

• Benbrott

Det är absolut inget fel på dig, om du inte är 2år och precis upptäckt snoppen.

• Hermione Granger

Det är något lite homoerotiskt över män som vill visa upp sina snoppar. Nånting gay är det helt klart. Flera säger att de tänder själva av att visa upp sig, det är djupt obehagligt och väcker äckel hos mig och väldigt många kvinnor.

En bild på ett fint leende, vackra ögon, kanske en snygg kropp (om det är smakfullt fotat). Ja visst, det kan väcka mitt intresse.

Om ni verkligen vill att tjejen ska bli intresserad, behåll byxorna på!

Kan tänka mig att det skulle kunna vara aktuellt på bc eller liknande sidor, dvs där det bara är sex som gäller, kanske lite udda.

Finns det verkligen killar som tror att tjejer blir kåta av en närbild på en snopp..!?

• baralillatant

Tyder på en osund syn på värdet av en viss storlek på en kroppsdel. Avtändande.

Men generellt svarar vi det vi vet att ni vill höra, tyvärr.

• Anonym (Samma fenomen?)

Jag tror det är samma sak som tjejers märkliga "duckface" när de poserar..

Tjejer tror verkligen att nån annan tycker det är snyggt/sexigt..? ????

problemet är att andra tjejer är överdrivet lojala och peppar sina pinsamma kompisar med hjärtan och överdrivet beröm..

Killar som gillar gör det bara för att de hoppas få ligga, något som knappast beror på att tjejen försöker se ut som Mimmi Pigg..

• Anonym (Hahaha)
    Anonym (Samma fenomen?) skrev 2018-11-03 20:00:20 följande:

Jag tror det är samma sak som tjejers märkliga "duckface" när de poserar..

Tjejer tror verkligen att nån annan tycker det är snyggt/sexigt..? ????

problemet är att andra tjejer är överdrivet lojala och peppar sina pinsamma kompisar med hjärtan och överdrivet beröm..

Killar som gillar gör det bara för att de hoppas få ligga, något som knappast beror på att tjejen försöker se ut som Mimmi Pigg..

Spot on!
    Finns ingen kille som tänder på duck-face!!!!
    Ser bara löjligt ut.
  • Anonym (.-.)

Fascinerande hur kraftigt fördömande kommentarer TS fick direkt.

Jag kanske har missat något, men han skrev väl inte att han brukar skicka massa dickpics till tjejer som inte önskar det.

Undrar om det hade varit lika dömande och förminskande kommentarer om personen som blottar sin exhibitionism vore en kvinna som gillar att visa upp sina stora bröst.

• Långbenopluto
    Anonym (.-.) skrev 2018-11-04 12:33:40 följande:
    Jag kanske har missat något, men han skrev väl inte att han brukar skicka massa dickpics till tjejer som inte önskar det.

Undrar om det hade varit lika dömande och förminskande kommentarer om personen som blottar sin exhibitionism vore en kvinna som gillar att visa upp sina stora bröst.
    Jämför du en kuk med bröst??

Nej, nej, det kan du inte. Du kan jämföra en kuk med en snippa! Inte bröst.
  • Anonym (.-.)

Självklart ska jag genast jämföra kroppsdelarna som du finner lämpligt..... För du har faktiskt rätt.. ;)

Så......

Undrar om det hade varit lika dömande och förminskande kommentarer om personen som blottar sin exhibitionism vore en kvinna som gillar att visa upp sin vagina.

Jag inser att många kvinnor får utstå flertalet oönskade dickpics och det är helt förkastligt.....

Det som dock är lite komiskt är att jag tror att många män skulle bli glada för lite pussypics.

• Hermione Granger
    Anonym (.-.) skrev 2018-11-04 12:50:24 följande:

Det som dock är lite komiskt är att jag tror att många män skulle bli glada för lite pussypics.

Vad som är (tragi)komiskt är att så många helt tycks sakna empatisk förmåga och ens ägna en tanke åt att kvinnor har helt andra preferenser.

Jag gissar att de män som är allra mest tjockskalliga (och som inte fattar detta) även är de som är mest homofobiska. De är livrädda att homomän ska ragga på dem eftersom de inte kan få ihop att man kan tända på olika..

Ett bra tips/tankeexperiment kan vara till alla män (som funderar på att visa sin uppskattning till kvinnor som de inte känner än:

Ragga på samma sätt som du önskar att en gay-man skulle ragga på dig (innan han vet om du möjligen kan tänkas vara intresserad)..
Svar på tråden Exhibionist pga. Stor kuk