• Äppelcidervinäger

    Mer och mer kristen.

    Hej!

    Jag är en tjej på 26 år, som på sistone har gått mer och mer åt det kristna hållet. Det var efter ett näthat som jag kände att jag behövde hjälp för att orka med min vardag - som det började bli så (för då skulle de människorna kommit på vad jag egentligen tycker om dem, att ett sådant beteende hör hemma nere i underjorden) och då började jag som resultat att må Mycket bättre.

    Finns det några kristna här inne som vill bli vän med mig? Jag har tyvärr inte många troende kristna som vänner (bara närmsta släkten), de flesta andra är agnostiker (religiösa tvivlare). Så skriv till mig gärna, oberoende av ålder och kön så man kan prata om lösningen på allt här i världen, Gud förstås, samt mycket annat också!

    Med Vänliga Hälsningar Kamilla.

  • Svar på tråden Mer och mer kristen.
  • Zavichij

    Om du vill träffa på fler kristna så bli medlem på kristendate, (de är inte bara dejt), de finns forum å dyl där också för likasinnade och kanske kan du hitta flera kristna vänner genom det.

    Bortsett från nätet, så kan du alltid besöka något av alla kristna församlingar, de brukar anordna olika mötesevent.

Svar på tråden Mer och mer kristen.