• ninja22

Finns genuint undergivna killar?

Finns dom? 

Jag är en tjej som tänder extremt mycket på killar som är "svaga" eller vad man ska kalla det. Man skulle kunna säga att jag tänder på undergivna killar men de jag stött på har inte varit min grej. Jag gillar killar som är lite som tjejer fast ändå maskulina. Exempel på egenskaper: gillar att bli omhändertagen, lydig, men samtidigt ha egna åsikter och inte vara för feminin. 

Har ni tips på bra sidor? Testat darkside men det är bara porrskadade killar där. Samma med fetlife. 

• Svar på tråden Finns genuint undergivna killar?
  • Anonym (Tjej)

Jag gillar också sådana killar. Tycker att det finns en del inom mjukare yrken typ förskollärare, psykolog etc...

• Anonym (Sanna)

Gillar också sådan killar, verkar dock vara nästan omöjligt att få tag i, antingen upptagna, eller så har de redan barn familj.

• ninja22
    Anonym (Tjej) skrev 2018-11-04 20:49:16 följande:

Jag gillar också sådana killar. Tycker att det finns en del inom mjukare yrken typ förskollärare, psykolog etc...

förskollärare: pedofil eller efterbliven (låga krav att komma in där)
    psykolog: pervers, psykiskt sjuk df dom blev de

de e min erfarenhet tyvärr.....
  • Anonym (Kvinna)

Jag har en sådan kille. Mjuk, omhändertagande, omtänksam men med manligt utseende, lång,, tyckert träna och klä sig snyggt. Han är lärare, om det är relevant..!

• Undergivenkille

jag är själv en undergiven kille. Jag ville hitta någon dominant tjej eller kvinna på darkside men finns inte alls där en sånt 

• Tukt

Tycker ofta det blir problem med benämningar som "genuin" eller "äkta" som ofta används slarvigt då det gäller dominans.
    Anledningen är att det inte beskriver det man är eller söker på ett bra sätt. Det är mer önskan om en enhörning.
    Man kan ju tycka att en man som är så passiv att han inte tar några initiativ alls, om han inte blir beordrad, är en genuint undergiven.
    Medan någon anna tycker att en man som "ser" den dominanta utan att den behöver kommenderas är den genuina. 
    En tredje kan tycka att den mest genuina är den som knotar lite då den får pisk, är den mest ödmjuka och genuina.
    Vidare kan någon tänka att om manen i en i övrigt vanlig relation, men som fokuserar mer på kvinnan är den genuina.
    Vidare kan ju någon som är undergiven 24/7 är den mest genuina, medan någon annan föredrar att det blir mer genuint i sessions som är intensiva.

• Lydig man

Jag är genuint ug men har aldrig haft lyckan att träffa en Dominant tjej för förhållande utan då har det blivit när jag varit singel och det har bara varit sexuellt, från deras sida även om jag skulle önskat mer. 

Till vardags klär jag mig ?manligt?, har skägg mm men jag har alltid haft mina åsikter och tankar. Sen är jag lydig, tänder på feminisering i ?spelet? mm. 

Så jo vi finns. Däremot verkar det stört omöjligt att finna Dominanta kvinnor idag som inte bara är ute efter att göra det för pengar. För mig är det en livsstil. Det är jag. 

Mvh Lydig man
  • Robert 832

Har du provat att uttryckligen skriva vad det är du söker? Min uppfattning av ds är att de som genuint är undergivna försöker passa in i "mallen" upprättad av de enorma förväntningar de dominanta kvinnorna sätter i femdom nätverket nämligen följande. 

En genuint undergiven. 
    Ska vara glad åt att serva utan att själv vilja ha något. 
    Ska på samma gång arbeta hårt utanför hemmet för att dra in pengar samtidigt som han ska axla hemmets bördor och ändå orka vara närvarande i sociala sammanhang.
    Ska aldrig neka till sex hur trött han än är men får aldrig kräva intimitet själv.
    Han ska laga mat, träna, vara trogen, glad och tacksam, aldrig tänka på sig själv. I tur får han endast det hon bedömer att han är värd oavsett vad han tycker själv att han vill ha eller ens behöver. 

Kan förstå att du givit upp ds. Det har jag med. 

• Anonym (Doll me up)
    Robert 832 skrev 2022-05-02 18:12:01 följande:

Har du provat att uttryckligen skriva vad det är du söker? Min uppfattning av ds är att de som genuint är undergivna försöker passa in i "mallen" upprättad av de enorma förväntningar de dominanta kvinnorna sätter i femdom nätverket nämligen följande. 

En genuint undergiven. 
    Ska vara glad åt att serva utan att själv vilja ha något. 
    Ska på samma gång arbeta hårt utanför hemmet för att dra in pengar samtidigt som han ska axla hemmets bördor och ändå orka vara närvarande i sociala sammanhang.
    Ska aldrig neka till sex hur trött han än är men får aldrig kräva intimitet själv.
    Han ska laga mat, träna, vara trogen, glad och tacksam, aldrig tänka på sig själv. I tur får han endast det hon bedömer att han är värd oavsett vad han tycker själv att han vill ha eller ens behöver. 

Kan förstå att du givit upp ds. Det har jag med. 

Alltså lika mycket själ som en Realdoll låter det som eller sexrobot.
    Undrar hur länge någon man skulle klarat såna villkor irl?
  • Anonym (Doll me up)
    Tukt skrev 2022-05-02 17:36:01 följande:

Tycker ofta det blir problem med benämningar som "genuin" eller "äkta" som ofta används slarvigt då det gäller dominans.
    Anledningen är att det inte beskriver det man är eller söker på ett bra sätt. Det är mer önskan om en enhörning.
    Man kan ju tycka att en man som är så passiv att han inte tar några initiativ alls, om han inte blir beordrad, är en genuint undergiven.
    Medan någon anna tycker att en man som "ser" den dominanta utan att den behöver kommenderas är den genuina. 
    En tredje kan tycka att den mest genuina är den som knotar lite då den får pisk, är den mest ödmjuka och genuina.
    Vidare kan någon tänka att om manen i en i övrigt vanlig relation, men som fokuserar mer på kvinnan är den genuina.
    Vidare kan ju någon som är undergiven 24/7 är den mest genuina, medan någon annan föredrar att det blir mer genuint i sessions som är intensiva.

Bra skrivet. Det är nog väldigt mångfacetterat och personligt vad man lägger in i den benämningen. Har fått inviter från en del män som ansett sig vara undergivna,  men de har enbart varit passiva och initiativlösa och använt sig av det för att slippa ge och varit rent ut sagt "urusla" älskare.
Svar på tråden Finns genuint undergivna killar?