• Anonym (Waldemarr)

    Vilken ålder tänder du mest på?

    Jag har alltid haft en dragning till äldre kvinnor.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ålder tänder du mest på?
  • Anonym (Erik)

    Jag tänder endast på kvinnor som är mellan två månader yngre och två månader äldre än mig själv. Det begränsar förstås urvalet en del, men nyckeln till en bra och respektfull relation är ju att åldersskillnaden inte är för stor.

  • Mandel

    Ålder är inte det avgörande utan hur personen är och hur den ser ut är det viktiga.

    Finns smarta karlar som är vältränade och ser bra ut fast de passerat +60 och det finns korkade fluffiga killar som inte ens fyllt 20...


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (A)
    Mandel skrev 2018-11-05 11:42:24 följande:
    Ålder är inte det avgörande utan hur personen är och hur den ser ut är det viktiga.

    Finns smarta karlar som är vältränade och ser bra ut fast de passerat +60 och det finns korkade fluffiga killar som inte ens fyllt 20...
    Samma här.
  • Anonym (41åring)

    Från att jag var 18-35 brukade jag mest gå igång på tjejer runt 25.
    Alltså äldre de första 7 åren därefter jämnåriga och därefter yngre.

    Nu är jag 40+ och senaste flickvännerna har varit 27-32.

  • Anonym (Mango)

    Det beror lite på.. Jag tänder mycket på min 40-åriga fru till exempel, och en del av den attraktionen kommer så klart av att jag älskar henne och vi har ett liv tillsammans. Sen är hon också väldigt välbehållen och i bra form. 

    Med det sagt, om jag ska kolla porr eller köpa sex väljer jag nästan alltid någon som är 20-nånting. De har fastare och lättare kroppar. Det är nåt speciellt med det. 

  • Anonym (Mango)

    Unga tjejer så klart. De börjar förfalla nånstans runt 25. Vid 30 är det över för de flesta. 

  • Lione81

    Man 40

    Jag tänder på äldre kvinnor. Ska vara åldrar 50-70år. Yngre än mig attraheras jag inte av. För tråkiga och vet inte vad dom ska göra.

    En kvinna vet hur hon vill ha det. Behandlar kuken ömt och säkert. Kåtenheten i en äldres kvinna är så hett.

    När jag var 31, hade jag en KK på 63. Min bästa tid, och bästa sex någonsin. Önska jag kunde ha henne tillbaka.

Svar på tråden Vilken ålder tänder du mest på?