• Anonym (Johan)

Pinsamt köpa porrtidningar?

Tycker ni det är pinsamt att köpa porrtidningar, eller ser ni det som något helt naturligt? Det händer ibland att jag köper en brittisk mjukporrtidning typ Mayfair eller liknande, men det är lika nervöst och stressande varje gång... Igår när jag passerade Pressbyrån var butiken helt tom på kunder, så jag tänkte att det var lämpligt att smita in och köpa en tidning. Hälsar på tjejen i kassan och går till tidningshyllan längs in i butiken där jag dumt nog tvekar mellan ett par tidningar någon minut. Tar till sist en Mayfair då tjejen på omslaget har en helt fantastisk rumpa. :)

Tyvärr kommer det i samma ögonblick in en utländsk kvinna som hinner före mig till kassan. Hon vill ha hjälp med att köpa någon form av resekort som inte längre verkar finnas och ärendet tar en evig tid. Jag känner att jag blir allt mer nervös och hjärtat slår allt hårdare. Funderar på att sätta tillbaka tidningen och gå igen, men tänker att det nog skulle verka konstigt. Två unga tjejer på 16-17 år kommer nu in i butiken och ställer sig snett bakom mig i kön, typiskt också... Äntligen går den utländska damen och jag lägger upp tidningen på disken. Jag hör hur tjejerna bakom mig fnissar. Känner hur jag blir alldeles varm i ansiktet och förstår att jag rodnar något helt otroligt. Tjejen i kassan är dock väldigt professionell, läser av priset och frågar om jag vill ha en påse vilket jag såklart tackar ja till. När jag ska slå min pinkod får jag en blackout och slår först fel kod, vilket förlänger pinan ytterligare någon halv minut... är faktiskt så nervös att handen skakar.

Funderar sedan lite på om det verkligen är normalt att bli så otroligt nervös över något som egentligen inte borde vara en stor grej. Någon som har liknande erfarenheter eller är det jag som är konstig?

• Svar på tråden Pinsamt köpa porrtidningar?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (I)

Vad ska du med porrtidningar till? Äger du ingen telefon?

Yes, det är lite grisigt att köpa det i affär. Men nästa gång kan du beställa online..

• Anonym (Hm)
    Rikard skrev 2018-11-05 11:30:23 följande:
    Finns det fortfarande porrtidnignar?
    Trodde att de inte såldes längre.
  • Anonym (Johan)
    Postman skrev 2018-11-05 11:02:58 följande:

Vem fn köper porrtidningar idag när man har hela internet liksom.

Jag blir helt enkelt mycket kåtare av att se nakna tjejer i en tidning än på en datorskärm. Tycker det är härligt pirrigt att bläddra fram och tillbaka i en tidning, bli allt mer upphetsad och så till sist välja ut en fin tjej att onanera till. Tror det kan vara samma fenomen som att en del musikfantaster fortfarande samlar på vinyl skivor. Det analoga mediet ger helt enkelt en helt annan känsla. :)
  • Aikido
    Anonym (Johan) skrev 2018-11-05 12:40:28 följande:
    Jag blir helt enkelt mycket kåtare av att se nakna tjejer i en tidning än på en datorskärm. Tycker det är härligt pirrigt att bläddra fram och tillbaka i en tidning, bli allt mer upphetsad och så till sist välja ut en fin tjej att onanera till. Tror det kan vara samma fenomen som att en del musikfantaster fortfarande samlar på vinyl skivor. Det analoga mediet ger helt enkelt en helt annan känsla. :)
    Håller så mycket med dig. Känslan av att lägga satsen i en papperstidning är så mycket mer äkta än att komma över surfplattan eller den bärbara datorn.
  • Anonym (Kåtis)

Jag håller med att det är mera upphetsande att titta i tidningar än på nätet. Nu sprutar jag varken i tidningarna eller på tv rutan. Kollar ofta i tidningar och på dvd.. Köper ofta Lektyr, Aktuell rapport och Fib aktuellt varje månad. Blir ofta tänd av själva köpet oxå, vad tjejen i kassan tänker osv... Alla vet ju att om man köper en Aktuell rapport, då ska man ju hem och runka!

• Aikido
    Anonym (Kåtis) skrev 2019-01-30 12:59:03 följande:
    Jag håller med att det är mera upphetsande att titta i tidningar än på nätet. Nu sprutar jag varken i tidningarna eller på tv rutan. Kollar ofta i tidningar och på dvd.. Köper ofta Lektyr, Aktuell rapport och Fib aktuellt varje månad. Blir ofta tänd av själva köpet oxå, vad tjejen i kassan tänker osv... Alla vet ju att om man köper en Aktuell rapport, då ska man ju hem och runka!
    Finns det tidningar kvar? Var göms de? Måste man ge speciella tecken till kassörskan för att de ska plockas fram?

Själv läste jag bara Aktuell Rapport för de intressanta reportagen. Ack Joes vilda värld. Vilka tider.
  • Anonym (Förr)

Köpte en hel del porrtidningar när jag var yngre i mitten - slutet på 90-talet. Det var mycket bättre när de hade reportage blandat med brudbilderna, det framstod som mer seriöst. Nu är det bara några sidor i dem, utan reportage, och det verkar som om det är den medföljande DVD:n som är huvudattraktionen. Minns en kille som skrev roliga och underhållande krönikor i Aktuell Rapport (som i mitt tycke var den bästa på den tiden), Dag Öhrlund, "Rapport från baren".

Dessutom är jag förbannat trött på att tjejerna i tidningarna numer nästan bara är blonda bimbos med perfekta kroppar. På 90-talet var det variation på brudarna och de hade mer naturliga utseenden, dessutom var det blandat med äldre och yngre tjejer, en del kraftigare, andra smalare.

Undrar förresten om tidningen DAX har lagt ner. Den där privatpersoner skickade in bilder och kunde få upp till tusen kronor för publicerade foton.

• Anonym (NO)

Tycker inte det är pinsamt att du köper porrtidningar.
    Hade det varit slasktidningar Expressen eller Aftonbladet så hade det varit pinsamt.

Svar på tråden Pinsamt köpa porrtidningar?