• Anonym (What)

Håglösa män?

Upplever att män har blivit håglösa.

Få vågar bjuda ut & göra slut?

Vad beror det på?

Metoo? killar övevarlag har blivit lite klenare?

Eller har jag bara träffat fel?

Aldrig upplevt detta tidigare.

• Svar på tråden Håglösa män?
  • Anonym (meh)
    Anonym (What) skrev 2018-11-06 21:00:30 följande:

Vad beror det på?

Du kan knappast skylla det på Metoo, som ju är en bra sak. Om män inte vågar göra något som är fullt normalt oga Metoo så har de ju inte fattat vad det gick ut på. 

Du har nog bara träffat fel. Analysera över var/hur du möter män och se om du kan förändra det så att du träffar mer rätt i vilken typ du söker. 
  • Fiona M

Varför ska just män behöva ta initiativ i romantiska situationer förresten? Ta initiativ själv istället för att klaga.

• Anonym (What)

Oj vad skäller :)

Många blev falskt anklagade under metoo rörelsen. Kan det satt skräck i män att de inte längre vågar ta första steget som förut? För risken finns de kallas perversa osv om det inte är önskat?

Istället för att göra slut avsluta gosthar många män (upplever både jag och tjejerna kompisar)

Jag tar alltid första steget med att vilja ses & bjuda ut?

Det som jag undrar är ju varför är det är så? Både för mig och tjej kompisar?

• Anonym (L)
    Anonym (What) skrev 2018-11-06 22:23:11 följande:

Oj vad skäller :)

Många blev falskt anklagade under metoo rörelsen. Kan det satt skräck i män att de inte längre vågar ta första steget som förut? För risken finns de kallas perversa osv om det inte är önskat?

Istället för att göra slut avsluta gosthar många män (upplever både jag och tjejerna kompisar)

Jag tar alltid första steget med att vilja ses & bjuda ut?

Det som jag undrar är ju varför är det är så? Både för mig och tjej kompisar?

Blev många falskt anklagade under metoo-rörelsen? Hur vet du det?
  • Anonym (What)

För att det fanns tjejer som ville ha uppmärksamhet och missbrukare detta metoo. Närstående & nyheter kunde man ta del av en hel del. Vad spelar det för roll hur jag vet? Varför vill man inte bara svara på frågor en del ställer utan att ifrågasätta varje grej?

• Mongoliet

Vad beror det på?

Tycker att jag märkt av denna trenden i några år. Jag har länge sagt att inom 5-10 år eller ev ännu tidigare kommer det bli tjejer som måste bjuda ut & ta för sig mer. Håglösheten kommer främst av mäns upplevelser på datingsiter. Man orkar inte ligga på lika länge längre. Ge mig respons eller jag går vidare liksom. Detta gör ju att du upplever män som håglösa när de egentligen bara har ändrat sitt beteende. Tror att detta är bra för båda könen.
  • Mongoliet

Vad beror det på?

Tycker att jag märkt av denna trenden i några år. Jag har länge sagt att inom 5-10 år eller ev ännu tidigare kommer det bli tjejer som måste bjuda ut & ta för sig mer. Håglösheten kommer främst av mäns upplevelser på datingsiter. Man orkar inte ligga på lika länge längre. Ge mig respons eller jag går vidare liksom. Detta gör ju att du upplever män som håglösa när de egentligen bara har ändrat sitt beteende. Tror att detta är bra för båda könen.
  • Anonym (What)
    Mongoliet skrev 2018-11-06 22:33:30 följande:

Jaha, så kanske det ligger till. Tack för ditt svar du förstod frågorna :)
  • Anonym (L)
    Anonym (What) skrev 2018-11-06 22:32:32 följande:

För att det fanns tjejer som ville ha uppmärksamhet och missbrukare detta metoo. Närstående & nyheter kunde man ta del av en hel del. Vad spelar det för roll hur jag vet? Varför vill man inte bara svara på frågor en del ställer utan att ifrågasätta varje grej?

Förstår inte riktigt ditt svar men kan du länka till några fall där tjejer ljugit och missbrukat metoo?

Nej jag tror inte att metoo gjort killar mer håglösa. Det du beskriver har alltid funnits.
Svar på tråden Håglösa män?