• Mongol­iet
    Äldre 8 Nov 00:10
    1452 visningar
    25 svar
    -2 +3
    25
    1452

    Varför bölar sverigedemokrater så jävla mycket?

    Sverigedemokrater bölar så jävla mycket för att ingen vill prata med dem. De fattar inte hur det svenska systemet fungerar osv. Borde inte Åkesson mfl i ledningen gå ut & försöka förklara för sina väljare hur systemet fungerar eller tycker ledningen att det är bättre att ha väljare som är efterblivna?

    Jag har röstat på F!, Vänsterpartiet & Kommunisterna och många år har inte det partiet jag röstat på fått något inflytande eftersom andra partier inte velat sammarbeta med det partiet jag har röstat på. Inte fan har jag bölat som en pinsam sverigedemokrat för det. Nej jag får väl bara fortsätta att försöka övertyga människor att rösta som jag & leva vidare utan en massa böleri.

  • Svar på tråden Varför bölar sverigedemokrater så jävla mycket?
  • Mongol­iet
    Äldre 8 Nov 02:18
    #1
    -1

    Ni vet barn som inte kan säga vissa bokstäver, de får ju gå hos talpedagog. Ska SD:are få extra samhällskunskap trots att de är vuxna. Kan det vara en väg att gå?

  • Mongol­iet
    Äldre 8 Nov 02:29
    #2

    Är det för mycket gympa & skit i skolan & för få timmar samhällskunskap? Producerar Sverige just pga detta massa fitta nazister. Shit nu fattar man vart hela skiten barkar alltså. Ärligt talat så tror jag på mer sahällskunskap på bekostnad av gympa, elda magnesium, Lagan, Nätran....., smörblommor, karl-johansvampar, baka mandelkubb osv innan detta landet marscherar rätt åt helvete.

  • Äldre 8 Nov 03:15
    #3
    -1

    Intressanta tankar så här mitt i natten. Håller med. De verkar inte ha koll på hur politik fungerar (har de ens någon politik som har med något annat än invandring att göra?). Är för trött för att orka backa upp dig i allt du skriver genom fler exempel, men du fattar grejen - du har mitt stöd

  • tobbe0­1
    Äldre 8 Nov 03:44
    #4
    -1 +1
    Mongoliet skrev 2018-11-08 00:10:55 följande:

    Sverigedemokrater bölar så jävla mycket för att ingen vill prata med dem. De fattar inte hur det svenska systemet fungerar osv. Borde inte Åkesson mfl i ledningen gå ut & försöka förklara för sina väljare hur systemet fungerar eller tycker ledningen att det är bättre att ha väljare som är efterblivna?

    Jag har röstat på F!, Vänsterpartiet & Kommunisterna och många år har inte det partiet jag röstat på fått något inflytande eftersom andra partier inte velat sammarbeta med det partiet jag har röstat på. Inte fan har jag bölat som en pinsam sverigedemokrat för det. Nej jag får väl bara fortsätta att försöka övertyga människor att rösta som jag & leva vidare utan en massa böleri.


    Du missar att SD är Sveriges tredje största parti. Många väljare som SJÄLVKLART vill att deras parti får tillbörlig makt.  Problemet för de andra partierna med SD är inte partiets ursprung (för där är alla lika goda kålsupare). Problemet och beröringsskräcken kommer sig av att Jimmie Å kan INGEN få sista ordet emot. Han är supersmart. Löööfven?..........inte lika.
  • Mongol­iet
    Äldre 8 Nov 04:12
    #5
    -1 +1
    tobbe01 skrev 2018-11-08 03:44:28 följande:

    Du missar att SD är Sveriges tredje största parti. Många väljare som SJÄLVKLART vill att deras parti får tillbörlig makt.  Problemet för de andra partierna med SD är inte partiets ursprung (för där är alla lika goda kålsupare). Problemet och beröringsskräcken kommer sig av att Jimmie Å kan INGEN få sista ordet emot. Han är supersmart. Löööfven?..........inte lika.


    Du fattar inte, i denna tråden skiter vi vad SD har för politik. Fokus är på varför deras väljare skolkat ifrån samhällskunskapen alt fått för lite eller för dålig undervisning i samhällskunskap. Om Alliansen får makten med stöd av SD får tex S noll makt trots att de fick flest %. Det är ok. Det är det systemet vi har.
  • tobbe0­1
    Äldre 8 Nov 04:39
    #6
    +1
    Mongoliet skrev 2018-11-08 04:12:38 följande:
    Du fattar inte, i denna tråden skiter vi vad SD har för politik. Fokus är på varför deras väljare skolkat ifrån samhällskunskapen alt fått för lite eller för dålig undervisning i samhällskunskap. Om Alliansen får makten med stöd av SD får tex S noll makt trots att de fick flest %. Det är ok. Det är det systemet vi har.
    Ja vi talar inte samma språk. Tror du verkligen att man kan bedöma en miljon väljare likvärdigt? Liksom stolpskott som skolkat i skolan när det var "samhälle"?
  • tobbe0­1
    Äldre 8 Nov 04:41
    #7
    tobbe01 skrev 2018-11-08 04:39:32 följande:
    Ja vi talar inte samma språk. Tror du verkligen att man kan bedöma en miljon väljare likvärdigt? Liksom stolpskott som skolkat i skolan när det var "samhälle"?
    *PS drar mig tillbaka skyndsamt för jag vill inte bli avstängd ett par dygn för detta trams. Ursäkta.
  • Mongol­iet
    Äldre 8 Nov 05:23
    #8
    tobbe01 skrev 2018-11-08 04:41:07 följande:

    *PS drar mig tillbaka skyndsamt för jag vill inte bli avstängd ett par dygn för detta trams. Ursäkta.


    Du behöver inte vara orolig. Jag är ingen hundägande 3-barnsmamma som leker familjelivspolis & anmäler inlägg. Det känns ju som hela den miljonen inte fattar hur poltiken funkar i Sverige. Jag orkar inte bry mig om sverigedemokrater är rasister eller nazister längre, synd att inte fattar bara &

    slutar böla så jävla mycket.
  • cb66
    Äldre 8 Nov 09:08
    #9
    -1
    tobbe01 skrev 2018-11-08 03:44:28 följande:
    Du missar att SD är Sveriges tredje största parti. Många väljare som SJÄLVKLART vill att deras parti får tillbörlig makt.  Problemet för de andra partierna med SD är inte partiets ursprung (för där är alla lika goda kålsupare). Problemet och beröringsskräcken kommer sig av att Jimmie Å kan INGEN få sista ordet emot. Han är supersmart. Löööfven?..........inte lika.
    Självklart bölar de, de tror att bara för att de får ihop lite väljare ska de bli inbjudna till nån av blocken. De fattar inte att 82% inte gillar deras politik.

    En smula ödmjukhet från partiledningen och en politk med mer än en enda lösning på alla problem kanske skulle ge dom en liten tummetott i valteknisk samverkan.

    Dessutom velar de fram och tillbaka i riksdan, röstar på de rödas förslag, röstar på allaiansen eller lägger ner rösterna.
  • Furti
    Äldre 8 Nov 09:11
    #10
    +1
    Mongoliet skrev 2018-11-08 00:10:55 följande:

    Sverigedemokrater bölar så jävla mycket för att ingen vill prata med dem. 


    Ännu en gnäll- och böltråd. Tröttnar du aldrig på att gnälla så jävla mycket?
Svar på tråden Varför bölar sverigedemokrater så jävla mycket?