• SarahCrawford

    Feminist ledare och skribenter lever i la la land.

    Det enkla svaret är att Feminist ledare och skribenter lever i la la land. När skiten träffar fläkten, återvänder alla genast till sina instinktiva roller.


    Krig är det enda sättet att bevisa för mänskligheten att människor har olika roller att spela per naturlig ordning. Hur kan vi bevisa detta just nu? Det är på grund av hur vi har lyckats överleva så här långt.


    Feminismen kanske kan fungera, dock enbart under fredstid, men för övrigt är det en en saga. Hurdå? Eftersom livet är en jävla bitch. Svaghet, särskilt mentalt i denna dag och ålder, kommer antingen att få dig dödad eller få dig att drabbas av förluster av alla slag.


    Om det finns pengar eller någon form av begrepp som är relaterade till det på något sätt, digitalt eller inte, kommer det att finnas konflikter.


    Med tiden kommer du att se verkligheten av verkligheten. Det är då du kommer att förstå vad livet handlar om - smärta. 


    Med män i leden så gäller: Ingen smärta, ingen vinst. 


    Med kvinnor i leden vill dom ha: mindre smärta. Men det kommer i längden innebära mindre vinst. 
    Tänk på saken.


    Män har genom flera årtusenden försökt att vara trevliga, respektfulla, etc till kvinnorna i det största hela. Det är nu över. Det är dags att lära Feministerna de verkliga faktana i livet.


    När saker blir tuffa kommer kvinnor att vara de första att vara rädda och kommer instinktivt återgå till vad de anser att de behöver göra för att överleva. 


    Det händer på endast några få sekunder.


     Om en varning av någon form om ett överhängande fara skulle låta, oavsett om det handlar om en naturlig katastrof eller krig, kommer människor direkt, med ett fingeravtryck, att träffas i sinnet och hjärtat med rädsla. Deras primära instinkter kommer helt enkelt att ta över omedelbart. Det är som en strömbrytare som slås på.


     Nu undrar jag hur männen skulle reagera när de är i en feministisk värld eller samhälle. Hur många kvinnor skulle de faktiskt hjälpa eller spara under en sådan tid eller situation? Detta kan vara ett mycket intressant ämne att diskutera. Vem vet, många kan helt enkelt bara rädda sig själva, för de vet inte riktigt vem som är Feminist och inte


    Män står för trygghet, för bevarandet av livets givare- kvinnor. Så är det.  Acceptera det eller gör slut på er själva.


    Män och kvinnor har tillsammans spelat en roll för att hålla mänskligheten levande hittills. Låt inte någon annan entitet inbilla er något annat.


    Feminism har tagit platsen för det som en gång betraktades som den mest avskyvärda, pedo-sexuella. Det är ganska fascinerande (på ett negativt sätt) hur bord kan vända sig i detta "moderna" liv.


    Kvinnliga feminister är kvinnor. De är också en symbol för livsgivarna. Dessa hatare av män försöker korrumpera de oskyldiga sinnen och hjärtan på mycket intelligenta sätt, både barn, ungdomar, kvinnor i tonåren och sådana i 20 års åldern, samt kvinnor som tidigare har blivit förråda, försummade, misshandlade och andra saker av män. Dessa är de främsta typerna av människor som även de mest framgångsrika sekterna riktar sig mot. Det är otrolight vad de används för idag.


    Vet att dessa feminister inte bryr sig egentligen om kvinnorna i världen, utan om sig själva och sina egna agendor. Deras motiv är baserade på sina egna personliga försummelser, förråder och besvikelser i deras tidigare liv. Detta är svaret.


    Det är stor-bankerna, osv, som stöder dem för ett visst ändamål. Feminister, allt vi kan säga är "njut av det medan du har det"


    Män och kvinnor där ute, acceptera inte eller äte av det sockerbelagda giftiga äpplet. Frestas inte av den förbjudna frukten. Vet att det kommer att innebära en konsekvens


    De skadar färgen rosa (lila är en nyckelfärg i hela programmet). Och ?programmet? har bara börjat.


    Jag skulle vilja lägga upp det här med att säga: 


    Om jag hade framtida planer på att styra mitt samhälle ännu mer skulle jag gå direkt till att använda kvinnor som härskare under mig, inklusive och särskilt inom säkerhetsstyrkor, vakter, poliser och militärer osv. Detta kommer att göra det svårare för män (beskyddarna) att attackera dem eftersom de, nio av tio naturligtvis inte gör det mot kvinnor.

    Denna strategi används redan i Skandinavien till sedan inte för så länge sedan. Det är väldigt luskigt. Detta är ett bevis på att något stort är på väg. Vad kan det vara? Diktatur, ytterligare förslavande av det svenska folket? Vem vet?

    Det är för dig att lista ut vad det kan vara.


    Det du ser är vad du får se.


     Att vi inte tänkte på denna strategi förut. (eller kanske gjorde vi det, men det var alltför grymt att göra - fram tills nu). Det verkar som att framtida plan är i rush, så de måste dra ut de stora pistolerna, oavsett hur oetiskt det skulle låta och vad det skulle innebära.

    Strategin är genialt.

    Mörkret är det som håller ljuset igång.

    Män på sätt o vis är den mörka sidan som är som en piska som håller det ljusa igång.

    Som sagt, ingen smärta, ingen framgång.
    Män är är en symbol av "hård" 
    Kvinnor är en symbol av "känslig"
    Det är pga dessa två kombinationer som har ledt oss att finnas idag.

    Kvinnor får ej i största drag finnas i dom flesta ledarpositioner, pga att dom är medfödda extra känsliga. Känslor i samband med makt är ...ni fattar vad jag menar. Det är välkänt vad det kan riskera. Många kvinnor därute förstår detta. 
    Som tidigare sagt, 
    När skiten träffar fläkten, återvänder alla genast till sina instinktiva roller.

    Män och kvinnor har roller.
     
    Det är så vi har tillåtits att existera så här länge.

    Jag älskar er alla, oavsett kön och färg. Ni är mer speciella än vad ni tror. 

    Kram!


     

Svar på tråden Feminist ledare och skribenter lever i la la land.