• Anonym (Frida)

Har du testat Viktoria Milan?

Har läst många trådar om hemliga affärer vid sidan av här inne.

Lever själv i ett långvarigt och stabilt förhållande, sedan många år tillbaka och har behov av att krydda till vardagen lite ibland.

Har väl testat lite olika forum men var skönt när jag hittade Viktoria Milan en sajt för personer som lever i ett förhållande men som precis som jag behöver lite extra krydda och spänning i livet. Där slipper man alla påhopp om otrohet osv även om min man vet om att jag träffar andra för sex ibland. Sajten kostar en del för killar men som tjej får man oftast livslång premium helt gratis. Får man inte det, så är det bara att radera och regga sig igen. Antar att det är varannan tjej som reggar sig eller nåt som får gratis premium?

Så intressant att se om det är fler här inne som har konto där?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du testat Viktoria Milan?
  • Anonym (Frida)

Dåligt med svar här. Skriv gärna något om era erfarenheter med, vet att det är lite tabu, men verkar vara många här som har haft affärer på sidan av?

• 66Joy

Helt öppet här,hon letade själv annan man på bc för sex.En mkt spännande resa!

• Anonym (Frida)
    66Joy skrev 2018-11-08 21:05:08 följande:

Helt öppet här,hon letade själv annan man på bc för sex.En mkt spännande resa!

Jasså berätta :) Du testade på Viktoria Milan då eller var du också på bc?
  • Walker90

Jag var otrogen för 5 år sedan. Min sambo fick veta och sa att jag krossat hans hjärta. Han är vanligtvis en man som sällan visar känslor. Jag har aldrig sett honom så förtvivlad och nedbruten som när jag bedrog honom och pga mina enorma skuldkänslor försökte jag ta mitt liv men misslyckades.

Tack och lov lyckades vi ta oss igenom helvetet jag orsakade med min otrohet och idag är vi gifta.

• Anonym (Frida)
    Walker90 skrev 2018-11-09 07:03:16 följande:

Jag var otrogen för 5 år sedan. Min sambo fick veta och sa att jag krossat hans hjärta. Han är vanligtvis en man som sällan visar känslor. Jag har aldrig sett honom så förtvivlad och nedbruten som när jag bedrog honom och pga mina enorma skuldkänslor försökte jag ta mitt liv men misslyckades.

Tack och lov lyckades vi ta oss igenom helvetet jag orsakade med min otrohet och idag är vi gifta.

Oj det lät ju gripande :O Nä bättre att båda är med på det! Men tror det skulle vara svårt att bara vara med samma man livet ut. Sex kan ju vara sex, både med och utan kärlek. Har träffat många härliga män genom Viktoria Milan.
  • Anonym (Victoria)

Har testat, funkar bra. ENORMT utbud för kvinnor att välja och vraka ur. Är 51.

• Man 78

Är det inte samma typ av sida som alla andra?
    Man måste betala för ta mig fan allt man ska göra.
    När man, som kille i alla fall, registrerat sig får man omgående en massa frågor från "tjejer" som är så jäkla intresserade. Även fast jag skapat en profil utan bilder och med minimal mängd text. Ska man då försöka svara någon kostar det helt plötsligt pengar, hur kast som helst. Och sen är jag inte så dum så jag tror att "tjejerna" verkligen vill träffas, de handlar bara om att lura av killar pengar. 

• Anonym (Victoria)
    Man 78 skrev 2018-11-09 09:14:17 följande:

Är det inte samma typ av sida som alla andra?

Man måste betala för ta mig fan allt man ska göra.

När man, som kille i alla fall, registrerat sig får man omgående en massa frågor från "tjejer" som är så jäkla intresserade. Även fast jag skapat en profil utan bilder och med minimal mängd text. Ska man då försöka svara någon kostar det helt plötsligt pengar, hur kast som helst. Och sen är jag inte så dum så jag tror att "tjejerna" verkligen vill träffas, de handlar bara om att lura av killar pengar. 

Fratis för kvinnor
  • Anonym (Vill med 60+ kvinna)
    Anonym (Anna) skrev 2018-11-09 08:21:22 följande:

Piteå tjej, 62 här. Jag har också testat Victoria Milan men fick aldrig till det där. Kanske man är för gammal helt enkelt. Men jag har inte gett upp om att träffa någon, tvärtom. Jag blev medlem på den här kontaktsidan nyligen, och det känns mycket hoppfullt!!

https://taaboo.club/#/public/ZD38rJmqiyPC-

Du är ju jätte fin, en riktig pärla ???? hade gärna träffat dig ???? en kvinna i min smak ???? ljuvligt fin är du ???? det är något visst med er äldre kvinnor ???? puss på dig och ha en bra dag ????
  • 66Joy

Nej,hon som gjorde sida med oss som par på bc.En mkt spännande resa.Häftigt att se henne skriva med män som ville ha henne.Sen sms och mms och träff som bara gav mersmak!

Svar på tråden Har du testat Viktoria Milan?