Intimtvål, hur???
Hej!
Nu undrar jag hur ni gör med eran intimtvål. Tvättar ni endast utsidan av underlivet med tvålen eller också insidan? Hur ska jag göra för att inte rubba balansen i underlivet?
Nu reder vi ut detta en gång för alla
Hej!
Nu undrar jag hur ni gör med eran intimtvål. Tvättar ni endast utsidan av underlivet med tvålen eller också insidan? Hur ska jag göra för att inte rubba balansen i underlivet?
Nu reder vi ut detta en gång för alla
Man ska A.L.D.R.I.G. tvätta inuti slidan. Den är självrengörande. Vill man använda intimtvål så är det på utsidan man tar det.
Vad är det som behöver redas ut menar du? Kvinnor vet hur man ska göra.
Sen att det finns ett fåtal som tror det är bra att stoppa in diverse medel i fiffin för att det ska "lukta gott" (=äckligt) är en annan sak, det är liksom inget som behöver "redas ut".
Det beror på vad insidan är? Insidan av blygdläpparna tvättar jag men stoppar inte upp något i vaginan.
Vad är det som behöver redas ut menar du? Kvinnor vet hur man ska göra.
Jag tvättar enbart yttre blygdläpparna och ljumskarna med tvål. Innanför de yttre blygläpparna använder jag enbart vatten och ibland lite olja- olivolja eller kokosolja.
Jag tvättar ljumskar, rumpa samt yttre blygdläppar och innanför de yttre blygdläpparna. Aldrig inuti slidan.