otrogen konstigt slut
Hej!
Invecklat men min fru och jag har varit tillsamans i 11 år och gifta i åtta.har 2 barn tillsammans samt jag har ett på 15 år.vi träffades och flyttade ihop ganska snabbt i början kändes allt bra.men ganska snart reagerade jag på hennes sätt att förhålla sig till mat.på fest eller hemma hos hennes föräldrar åt hon så hon mådde illa upprepade gånger.detta skapade bråk om ämnet mat.för 4 år sedan ville hon förminska brösten och var tvungen på läkares uppmaning att banta till en viss vikt för att få operationen.en tid efter detta började hon bete sig konstigt,sur grinig mycket tjafs.efter ett halvår fick jag reda på att hon hetsåt och att det hade hänt innan vi träffades.jag har hanterat detta dåligt då min mamma dog av just ätstörning.detta har genomsyrat hela vårt förhållande på olika sätt.
ett annat problem är att hon aldrig accepterat min dotter sen tidigare och hon har låtit förhållandet fortgå,och dum som jag är för jag jag älskar henne.men min dotter och jag har mått dåligt av detta givetvis.
hon har nu flyttat och säger att hon inte älskar mig helt plötsligt och att dessa problem har kommit upp till ytan och att hon mår så dåligt.att jag förtjänar någon som älskar mig och att hon måste läka pga alla bråk pga dessa problem.vi ska vidare vara gifta och trogna varandra.hon är kylig vill knappt kramas eller ge en puss.prata eller lösa några problem vill hon inte heller.
hon fantiserar ihop en massa anklagelser om att jag skulle förstöra hennes cykel innan den blev hämtad.eller hennes däck.eller att jag skulle var otrevlig mot en av mina söner samt en massa annat.påhittade saker för att döva sitt samvete?
skyller på att vi inte passar ihop mm.
hon har sagt att otrohet skulle hon aldrig förlåta men det känns som att hon har trampat i klaveret medans vårat förhållnde varit dåligt och vill prova det grönare gräset på andra sidan samt gardera sig att komma tillbaka om det skiter sig eftersom vi ska vara trogna.
hon kan ju knappt kramas ens.
Ha det bra alla!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-11-14 01:09
Någon som förstår resonemanget?har hon känslor kvar och kanske vill jobba på vårt förhållande när hon orkar?har hon hittat någon intressantare och vill pejla av läget först?eller vet hon inte själv?