• storstadspappa

    Vem har du högst förtroende för, Victor Maitland eller Margot Wallström?

    När jag läste den här artikeln på expressen.se kom jag att tänka på Snuten i Hollywood filmen med Eddie Murphy från 1984

    Margot Wallström sa till Jordan B Peterson:
    "Jag tycker att han skulle kunna ta och krypa tillbaka under den sten han kom ifrån"

    Det är precis som hämtat från filmen där Victor Maitland sa samma sak till Axel Foley:





    Varken Victor Maitland eller Margot Wallström verkar speciellt glada av att bli konfronterade. 

    Mitt förstroende är iallafall större för Victor Maitland än Margot Wallström. Det är på tiden att någon konfronterar henne så som Jordan B Peterson gör!

    Vad anser du?

  • Svar på tråden Vem har du högst förtroende för, Victor Maitland eller Margot Wallström?
  • Rataxes

    Vad jag anser om Wallström lämpar sig inte att skriva på de lättkränktas forum.


    Har oerhört lite respekt för låtsasborgerliga som gömmer sig under kjolarna hos såssar, miljötomtar och kåmmunister.
  • Aniiee

    Jag har inte så mycket till övers för Margot Wallström. Jag har å andra sidan inte så mycket till övers för Jordan Peterson heller.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Dr Nail

    Jag vet inte alls vem den första personen är men ja, jag har högre förtroende för honom än för subban Wallström.

  • CarinaL26
    Aniiee skrev 2018-11-12 12:35:12 följande:

    Jag har inte så mycket till övers för Margot Wallström. Jag har å andra sidan inte så mycket till övers för Jordan Peterson heller.


    Precis!
  • Padirac
    storstadspappa skrev 2018-11-12 12:08:38 följande:

    När jag läste den här artikeln på expressen.se kom jag att tänka på Snuten i Hollywood filmen med Eddie Murphy från 1984

    Margot Wallström sa till Jordan B Peterson:

    "Jag tycker att han skulle kunna ta och krypa tillbaka under den sten han kom ifrån"

    Det är precis som hämtat från filmen där Victor Maitland sa samma sak till Axel Foley:





    Varken Victor Maitland eller Margot Wallström verkar speciellt glada av att bli konfronterade. 

    Mitt förstroende är iallafall större för Victor Maitland än Margot Wallström. Det är på tiden att någon konfronterar henne så som Jordan B Peterson gör!

    Vad anser du?


    Jag anser att den som citerar en artikel ska läsa den och återge rätt vad som sagt och gjorts.

    Detta har du inte gjort i det här fallet.

    Vem sa vad, när och till vem...

    Återkom gärna med svar
  • Anonym (Praktisk)

    Victor.

    Jag vet inte vem han är, men Margot vet jag vem det är.

  • FDFMGA
    Padirac skrev 2018-11-12 13:56:23 följande:
    Jag anser att den som citerar en artikel ska läsa den och återge rätt vad som sagt och gjorts.

    Detta har du inte gjort i det här fallet.

    Vem sa vad, när och till vem...

    Återkom gärna med svar smile1.gif
    Har säkert varit i säck innan det kom i påse. Hen är ju inte den första som tror att Wallström sagt något till Peterson.

    Det finns ju en del sajter på nätet där de som har behov kan få förenklade och tillrättalagda nyheter presenterade så att de ska stämma överens med den egna världsbilden och därefter vill man förstås dela med sig av pidginupplevelsen Skrattande
Svar på tråden Vem har du högst förtroende för, Victor Maitland eller Margot Wallström?