Mannen runkar ixrummet brevid
Jag lever med en man som inte gillar närhet speciellt mycket. Jag älskar närhet. Älskar att bli skedad till sömns. Men för mig är det en sorg att veta om att jag aldrig mer kommer bli skedad till sömns om jag delar resten av mitt liv med honom.
Sen älskar jag att ha sex, jag är den som inte onanerar heller. Ligger hellre med pojkvännen. Killen runkar ofta men vi har sällan sex. Han vet om att jag vill ha mer sex men han har inte lust lika ofta. Men det som gör mig ledsen är att på kvällarna/nätterna väntar han på att jag ska gå och lägga mig. Ibland är han tom supertrött och vill sova men kämpar så hårt med att vara vaken. När jag lagt mig så ligger han på våran soffa och runkar. Jag sover alltså i rummet brevid. Jag blir ledsen och tycker det är osmakligt. Om jag stiger upp igen blir han sur. Jag har verkligen svårt att somna om när jag ligger i sovrummet och är kåt då jag vet att han ligger på våran soffa och runkar. Enligt honom är det i min skalle problemet finns inte hos honom. Han är bestämd med att han inte kommer göra några förändringar. Att jag måste acceptera att han kommer fortsätta runka i soffan när han tror att jag sover. Jag har sagt att jag accepterar att han runkar men ber honom göra det när jag inte är hemma eller när han är i badrummet. Hade det hänt ibland hade jag vart okej med det, men när det sker nästan varje kväll blir jag less. Överreagerar jag? Är problemet i min skalle eller lever jag med en knäpp man? Hur tänker ni?