• Fosfat

    Är det vanligt att blöda såhär (uppehåll) vid missfall?

    Har fått missfall nu i v6 men tycker blödningen är konstig.

    testade positivt 1 november som stegrade fram tills den 7e sen tvärvände testen och blev svagare och svagare.

    9e kom det först ut en vit klump med blodstrimmor i sen lite rosa flytningar resten av dagen och 10e + 11e klumpar och blod som vid en väldigt kraftig mens ungefär fast mer klumpar än blod.

    12e och 13e nu så blödde jag så lite att jag bara behövde trosskydd och sen den 14e har jag haft vanlig flytning. Idag kom det ut lite rosa små klumpar i toan när jag kissade och nu var det färska blodstrimmmor i en ganska kraftig slemmig flytning. nu har jag även gansks myckrt mer ont men inte olidlig smärta.

    Är detta normalt?

    11e åkte jag till gynakuten efter inrådan av 1177 pga kraftig blödning och 38.5 i feber trots alvedon. Sköterskan som tog emot var fruktansvärt otrevlig och spydig och skrattade när jag sa att jag har feber, för det kan man få av missfall tydligen..

    Men de tog ett graviditetstest och så att jag är ju inte ens gravid så jag har inget där att göra och skickade hem mig.Trots att jag så att jag gjort ett positivt test hemma senast samma morgon och 1177 tyckte jag skulle komma in..

    Haft feber (iaf när jag mätt) sen dess förutom i morse som den var 37.7.

    Har lite småont hela tiden med lite mer ont emellan men inget extremt förutom de dagar jag blödde mycket. Känner mig lite sjuk.

    Den 15e (igår) var graviditetstestet så gott som negativt även hemma.

    Febern känns som den kommer och går men orkar inte mäta hela tiden. Äter Alvedon också så det är nog ändå missvisande.

    Undviker gärna att bli illa behandlad på gynakuten igen så vill inte åka in...

    Alla svar uppskattas.

  • Svar på tråden Är det vanligt att blöda såhär (uppehåll) vid missfall?
  • Evaangelicamaria
    Fosfat skrev 2018-11-16 11:42:19 följande:

    Har fått missfall nu i v6 men tycker blödningen är konstig.

    testade positivt 1 november som stegrade fram tills den 7e sen tvärvände testen och blev svagare och svagare.

    9e kom det först ut en vit klump med blodstrimmor i sen lite rosa flytningar resten av dagen och 10e + 11e klumpar och blod som vid en väldigt kraftig mens ungefär fast mer klumpar än blod.

    12e och 13e nu så blödde jag så lite att jag bara behövde trosskydd och sen den 14e har jag haft vanlig flytning. Idag kom det ut lite rosa små klumpar i toan när jag kissade och nu var det färska blodstrimmmor i en ganska kraftig slemmig flytning. nu har jag även gansks myckrt mer ont men inte olidlig smärta.

    Är detta normalt?

    11e åkte jag till gynakuten efter inrådan av 1177 pga kraftig blödning och 38.5 i feber trots alvedon. Sköterskan som tog emot var fruktansvärt otrevlig och spydig och skrattade när jag sa att jag har feber, för det kan man få av missfall tydligen..

    Men de tog ett graviditetstest och så att jag är ju inte ens gravid så jag har inget där att göra och skickade hem mig.Trots att jag så att jag gjort ett positivt test hemma senast samma morgon och 1177 tyckte jag skulle komma in..

    Haft feber (iaf när jag mätt) sen dess förutom i morse som den var 37.7.

    Har lite småont hela tiden med lite mer ont emellan men inget extremt förutom de dagar jag blödde mycket. Känner mig lite sjuk.

    Den 15e (igår) var graviditetstestet så gott som negativt även hemma.

    Febern känns som den kommer och går men orkar inte mäta hela tiden. Äter Alvedon också så det är nog ändå missvisande.

    Undviker gärna att bli illa behandlad på gynakuten igen så vill inte åka in...

    Alla svar uppskattas.


    Är de någon som gjort vul o kunnat garantera att det inte finns något som lever där inne o så? Tänker så de verkligen är ett komplett missfall, Tänker om det är missfall att de kanske borde kolla om de finns rester o sen om allt kommit ut o så. Sådant är ju viktigt. Kan vara därför de bara kommer lite o går med blodet osv.

    Men fy va dåligt att bli behandlad så, hoppas den människan byter jobb där, för den borde inte få jobba kvar! Man är ju redan så ledsen som det är. Usch så okänslig..

    nu har det ju gått ett tag sen detta inlägget med, men hur går de för dig?
Svar på tråden Är det vanligt att blöda såhär (uppehåll) vid missfall?