Hjälp. Blir inte klok! Gravid?
Hej . Har hamnar i en situation då jag kan behöva byta lite tankar men någon . Har under en hel del år ätit P-piller men stop för 3 planerade barn. Som ha tagit på första försöket alla tre . Knappt hunnit få tillbaka mensen innan de tagit . Har nu sen fyra pr tillbaka ätit p-piller qlaira . Har mått som en prinsessa på dom och har funkat klockrent . Men nu är det så här att jag slavarbete förra kartan med 2 icke tagna tabletter och den tredje sent på kvällen . (Andra raden på kartan) och exakt samma denna månadens karta blev det miss med samma piller . Nu sitter jag här och har alla tänkbara gravsymtomer . Illamående , kissar OFTA , hungrig , dåligt humör , TRÖTT, ont i svanken, mensvärk , lite ilningar i bröst ibland . Nu till min fråga , kan de ha tagit sig ? Kan jag ha blivit gravid av missen? Rent logiskt så vet jag ju de att man kan de men funderar ändå. Har såklart gjort test som visar negativt. Och om det tog , tog de första missen eller andra . Haha ja som sagt har en del tankar . Kan man plussa sent och hur vanligt är det ? Nått test som är bättre ? Tack och ha de fint .