• Anonym (Mini)

    Kontakt med 13årings-pappa.

    Hur mycket kontakt ska man ha egentligen med barnens pappa? Och vilka sms behöver man svara på. ? Han skickar ofta dumma sms och hoppar på mig om jag inte gör som han säger. Hoppar på mig om pengar saker som ska betalas. Gympaskor, innebandyklubbor och avgifter till aktivitet. Vi delar på halva barnbidraget o har inga andra överenskommelse om hur saker ska betalas. Börjar bli astrött på karln..

  • Svar på tråden Kontakt med 13årings-pappa.
  • Anonym (llll)
    Anonym (Mini) skrev 2018-11-16 18:29:28 följande:

    Hur mycket kontakt ska man ha egentligen med barnens pappa? Och vilka sms behöver man svara på. ? Han skickar ofta dumma sms och hoppar på mig om jag inte gör som han säger. Hoppar på mig om pengar saker som ska betalas. Gympaskor, innebandyklubbor och avgifter till aktivitet. Vi delar på halva barnbidraget o har inga andra överenskommelse om hur saker ska betalas. Börjar bli astrött på karln..


    Du behöver inte svara på dem alls. Svara bara på de saker du ska svara på. Om du svarar på annat startar man ju bara en diskussion och du får bara fler sms. I know the type 
  • Anonym (J)

    Men du lär ju betala hälften för barnets aktiviteter plus utrustning? Varför är det ett påhopp från hans sida?

  • Anonym (Nio)
    Anonym (Mini) skrev 2018-11-16 18:29:28 följande:

    Hur mycket kontakt ska man ha egentligen med barnens pappa? Och vilka sms behöver man svara på. ? Han skickar ofta dumma sms och hoppar på mig om jag inte gör som han säger. Hoppar på mig om pengar saker som ska betalas. Gympaskor, innebandyklubbor och avgifter till aktivitet. Vi delar på halva barnbidraget o har inga andra överenskommelse om hur saker ska betalas. Börjar bli astrött på karln..


    Nu kanske jag inte förstår? Men klart ni ska dela på kostnader till barnet? Har ni inte kommit överens om vem som står för vad så delar ni ju på kostnaderna till 50%?
  • Anonym (Mini)

    Ja precis. Halva avgiften. Han kräver att jag betalar allt..

  • Anonym (Mini)

    Han skickar fakturor till mobil som han tycker att jag ska betala. Och säger jag ifrån är helvetet igång.

Svar på tråden Kontakt med 13årings-pappa.