• Anonym (Blektblondin)

Försynt man och ligga?

Jag är försynt, försiktig, blyg ibland, trivs bäst i bakgrunden. Ligger du med män som mig?
    Jag är inte Stig-Helmer, mer nåt mellanting.
    Inte oskuld, men heller inte karlakarlen.

• Svar på tråden Försynt man och ligga?
  • Anonym (Kim)

Hur är du när det väl kommer till liggandet då?

• Anonym (kanske)

Nja. Tysta och tillbakadragna män attraherar mig. Men mer om det beror på att de inte har ett starkt behov av att synas och höras bara för sakens skull. Osäkerhet är aldrig sexigt, men om osäkerheten bara gäller vissa områden och killen har många andra fina egenskaper så går det att bortse från. Jag är ju inte perfekt själv så jag kan knappast kräva det av min partner.

• Anonym (Blektblondin)
    Anonym (Kim) skrev 2018-11-17 09:14:37 följande:

Hur är du när det väl kommer till liggandet då?

Jag är sexuell som person, fast mer åt mjukare hållet. Och så behöver det inte vara så avancerat.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Blektblondin) skrev 2018-11-17 09:19:38 följande:
    Jag är sexuell som person, fast mer åt mjukare hållet. Och så behöver det inte vara så avancerat.
    För mig låter det som mesig, tafatt och osäker och det är för mig helt oattraktivt. Jag skulle nog kunna tänkas ligga med dig då tyst och försynt inte behöver betyda osäker och blyg, men det hade nog bara blivit en gång och sedan hade jag blivit besviken och känt att jag kastat bort tiden.
  • Anonym (Riktig man)

Jag vill ha riktigt manliga män, precis som min man är. Framåt, lagom tränad, social, händig, manligt utseende, handfast, trygg, törs ta för sig, säga vad han tycker, orädd osv.

Men de är vad jag gillar och tänder på som tur är gillar vi alla olika :)

• Anonym (Blektblondin)

Ångrar redan att jag startade tråden Skrattande

• Anonym (Riktig man)
    Anonym (Blektblondin) skrev 2018-11-17 10:13:30 följande:

Ångrar redan att jag startade tråden 

Gör inte de, jag har flera väninnor som gillar män som dig
  • Anonym (Tjej)

Nej jag har inte ons. Men när det gäller relationer så söler jag främst efter män som du.

• Anonym (Blektblondin)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-11-17 11:26:29 följande:

Nej jag har inte ons. Men när det gäller relationer så söler jag främst efter män som du.

Tack och lov för det Glad
  • fornminne

Var du inte startat flera trådar i samma ämne? Ja, blyga och känsliga män kan hitta partners, så nu behöver du inte fråga mer Men det är ofta lättare för män som är lite mer framåt och självsäkra. Många kvinnor uppskattar dock mjuka och känsliga män, så länge de inte är fega och konflikträdda. Förstår du skillnaden?

• Anonym (Jgzjgzjzg)

Ja, men jag är i ett förhållande. Problemet för mjuka män är inte att kvinnor inte vill ha er, utan att man måste vara framåt för att våga ta kontakt med kvinna, och många mjuka män vågar inte göra det.

• Anonym (evander)
    Anonym (Jgzjgzjzg) skrev 2018-11-18 00:10:01 följande:

Problemet för mjuka män är inte att kvinnor inte vill ha er, utan att man måste vara framåt för att våga ta kontakt med kvinna, och många mjuka män vågar inte göra det.

Tänk bara hur svårt det var förr i tiden! En mycket känd filosof hade det här rådet att komma med när en man (mjuk, eller inte) skulle komma till: "När du går till en kvinna, glöm då inte piskan!"
Svar på tråden Försynt man och ligga?