• Fruxo

vart köpa läskedrycks essenser??????????

har haft en sodastream i många år nu. tänkte använda denn så vi fixade nya kolsyrepatroner o så skulle vi köpa essenser till men gud så tråkiga smaker. vi köpte iallafall nån med citronsmak. var på hushållsmässan här i göteborg såg där ett företag som sålde hallonsoda, danskcitron mm men jag glömde av att gå tillbaka dit o köpa orkade inte att bära på det då.

har varit på googel o sökt nästan till förbennelse. snälla nån som kan hjälpa mig???????

• Svar på tråden vart köpa läskedrycks essenser??????????
  • millis71

vi har köpt på coop forum, dom säljer ju även maskinerna.

• Fruxo

vilken coop???? här i gbg???? har titta på den i sisjön där vi handlar men inte set nåt.

• millis71

jag bor nere i trelleborg, skåne, så de kan jag inte svara på...

har köpt essenser på ica maxi, ekohallen oxå.
    de finns en affär här som heter kasken, dom har mycke till hembränning o sånt, även skämtsaker o olika essenser för div sprit o läsk.
    hoppas du hittar vad du söker där uppe

• Poena

De har på många ställen där du kan köpa själva Streamern, så även mer elektronikaffärer ex OnOff etc

• Fruxo

har köpt en utan dom med en citronsmak men sen har dom såna tråkiga smaker. förr hade dom så många mer o spännande smaker.

det finns ett företag som säljer men vet ej namnet på dom. såg dom på mat & dryck mässan här i gbg.

• AL79

Jag har set dom har dom hos SIBA på Avenyn. Där säljer dom även sodastream ju.

Svar på tråden vart köpa läskedrycks essenser??????????