• Kaka10

SE HIT!! behöver hjälp/råd

Hej! Jag blev precis dumpad. Är förkrossad. Han dumpa mig för han inte orkar med ett förhållande längre. SNÄLLA killar hjälp mig. tjejer med. Jag tror han är deprimerad därför dumpa han mig.

Han och jag ska fortsätta träffas lite smått. inte tillsammans, men umgås osv. tycker ni jag ska det? vi älskar ju varandra, tror ni glöden kan komma tillbaka.

• Svar på tråden SE HIT!! behöver hjälp/råd
  • Anonym (Osäkert)

Jag är i en liknande situation. Väldigt svårt att svara på om ni kommer hitta tillbaka till varandra eller inte. Vad är anledningen till att han gjorde slut? Deprimerad känns inte riktigt som att man skulle göra slut för, snarare kämpa tillsammans åt. Det kan i så fall vara så att han behöver lite tid ifred för att kunna smälta allt och fokusera på sig själv och sitt mående ett tag.

• Anonym (Anonym)

Är tyvärr ganska vanligt att folk bara säger så för att slippa förklara varför de struntar i en.

• Kaka10

Vi har haft ett jävligt tufft år. han förlorade en människa som stod honom väldigt väldigt nära. han är en sån människa som aldrig släpper in någon i sin närhet, INTE ens mig. han öppnar sig sällan. Så han är deprimerad han mår dåligt, tror jag. han vill finna lycka igen för han sa att han inte kan göra mig glad om han inte är glad därav avsluta förhållande. har du mer tips..? :(

• Kaka10
    Anonym (Osäkert) skrev 2018-11-18 19:12:13 följande:

Jag är i en liknande situation. Väldigt svårt att svara på om ni kommer hitta tillbaka till varandra eller inte. Vad är anledningen till att han gjorde slut? Deprimerad känns inte riktigt som att man skulle göra slut för, snarare kämpa tillsammans åt. Det kan i så fall vara så att han behöver lite tid ifred för att kunna smälta allt och fokusera på sig själv och sitt mående ett tag.

Vi har haft ett jävligt tufft år. han förlorade en människa som stod honom väldigt väldigt nära. han är en sån människa som aldrig släpper in någon i sin närhet, INTE ens mig. han öppnar sig sällan. Så han är deprimerad han mår dåligt, tror jag. han vill finna lycka igen för han sa att han inte kan göra mig glad om han inte är glad därav avsluta förhållande. har du mer tips..? :(
  • Anonym (Osäkert)
    Kaka10 skrev 2018-11-18 19:31:05 följande:

Ge honom lite tid ifred. Ibland kan det göra gott.
  • Kaka10
    Anonym (Osäkert) skrev 2018-11-18 19:38:16 följande:

Ge honom lite tid ifred. Ibland kan det göra gott.

Tycker du jag ska ge han tid typ i några dagar? sen kanske jag kan höra av mig och fråga hur han mår osv? har du vart med om samma sak? saken är den han älskar mig är kär i mig därav Svårt att släppa.
  • Kaka10
    Anonym (Anonym) skrev 2018-11-18 19:13:36 följande:

Är tyvärr ganska vanligt att folk bara säger så för att slippa förklara varför de struntar i en.

Han och jag har gått igenom mycket detta år. han älskar mig, han är kär i mig. men han är deprimerad över att han förlorade en närstående nyligen. han har totalt kraschat.. vad ska jag göra? snälla ge tips.
  • Anonym (Osäkert)
    Kaka10 skrev 2018-11-18 19:40:39 följande:

Tycker du jag ska ge han tid typ i några dagar? sen kanske jag kan höra av mig och fråga hur han mår osv? har du vart med om samma sak? saken är den han älskar mig är kär i mig därav Svårt att släppa.

Är ju så olika hur mycket tid andra behöver men avvakta en vecka iallafall tycker jag.
  • Kaka10
    Anonym (Osäkert) skrev 2018-11-18 20:56:27 följande:

Är ju så olika hur mycket tid andra behöver men avvakta en vecka iallafall tycker jag.

Kan du prata i DM? du verkar klok. tänkte om jag kan berätta lite djupare.
Svar på tråden SE HIT!! behöver hjälp/råd