Vad ska jag göra?
Hej. Jag blev tillsammans med min fru för 10 år sedan och vi har varit gifta ungefär 5 år. Redan innan jag och min fru träffades brukade jag och några vänner åka på affärs- och nöjesresor. för 11 år sedan var vi i ett europeiskt land och då gick jag till min första prostituerade. Detta har fortsattt under alla år och jag har säkert bränt närmare 100.000 kr på strippor och prostituterade, företrädesvis tjejer från baltikum, syd-europa och sydamerika. Problemet med de prostituerade är att det inte längre känns spännande. Jag har testat på sånt man kan göra (dock för en kostnad) såsom analt, två tjejer, tjejer med jättestora bröst, tjejer som är 18 år yngre än mig själv. Det blir alltså snarare en tomhet än en glädje efter att jag haft sex med en prostituerad.
Ibland på krogen hemma i Sverige har jag dessutom alltid flörtat med andra tjejer. Där har det dock inte blivit någon otrohet mer än ibland någon kyss och sen en mängd sms några dagar efteråt.
Grejen är den att jag och min fru har ett barn nu och väntar ett till under 2019.
Det är också en riktigt snygg tjej på mitt jobb som är 10 år yngre än mig som jag tycker är väldigt attraktiv som jag dagligen flörtar med. Jag verkar ha en dålig vana att alltid ha någon mindre flört på gång. När jag tröttnat på min kvinnliga kollega kommer jag att försöka söka upp någon annan på något vis.
Det här känns lite omständligt nu i och med att jag snart har två barn.
Dessutom bor jag och min fru i ett bra och lugnt område i staden vi bor i (mellersta sverige).
Frågan är vad ni tycker att jag ska göra. Ska jag berätta för min fru eller fortsätta som jag gjort hittills. Jag är ju snart tvåbarnsförälder och mitt beteende kanske inte är helt acceptabelt?