• Klas B

Vad ska jag göra?

Hej. Jag blev tillsammans med min fru för 10 år sedan och vi har varit gifta ungefär 5 år. Redan innan jag och min fru träffades brukade jag och några vänner åka på affärs- och nöjesresor. för 11 år sedan var vi i ett europeiskt land och då gick jag till min första prostituerade. Detta har fortsattt under alla år och jag har säkert bränt närmare 100.000 kr på strippor och prostituterade, företrädesvis tjejer från baltikum, syd-europa och sydamerika. Problemet med de prostituerade är att det inte längre känns spännande. Jag har testat på sånt man kan göra (dock för en kostnad) såsom analt, två tjejer, tjejer med jättestora bröst, tjejer som är 18 år yngre än mig själv. Det blir alltså snarare en tomhet än en glädje efter att jag haft sex med en prostituerad.

Ibland på krogen hemma i Sverige har jag dessutom alltid flörtat med andra tjejer. Där har det dock inte blivit någon otrohet mer än ibland någon kyss och sen en mängd sms några dagar efteråt.

Grejen är den att jag och min fru har ett barn nu och väntar ett till under 2019.
    Det är också en riktigt snygg tjej på mitt jobb som är 10 år yngre än mig som jag tycker är väldigt attraktiv som jag dagligen flörtar med. Jag verkar ha en dålig vana att alltid ha någon mindre flört på gång. När jag tröttnat på min kvinnliga kollega kommer jag att försöka söka upp någon annan på något vis.

Det här känns lite omständligt nu i och med att jag snart har två barn.
    Dessutom bor jag och min fru i ett bra och lugnt område i staden vi bor i (mellersta sverige).

Frågan är vad ni tycker att jag ska göra. Ska jag berätta för min fru eller fortsätta som jag gjort hittills. Jag är ju snart tvåbarnsförälder och mitt beteende kanske inte är helt acceptabelt?

• Svar på tråden Vad ska jag göra?
  • Anonym (...)

Valet måste ju inte stå mellan att berätta för frun eller att fortsätta som hittills. Ett alternativ är ju att inte berätta för frun och att sluta flörta och knulla runt, dvs bli en bra man och familjefar framöver.

• Anonym (Evington)
    Anonym (...) skrev 2018-11-21 08:55:07 följande:

Valet måste ju inte stå mellan att berätta för frun eller att fortsätta som hittills. Ett alternativ är ju att inte berätta för frun och att sluta flörta och knulla runt, dvs bli en bra man och familjefar framöver.

Ja. Precis så. Att berätta är i alla fall vatten värt om du inte slutar upp att bete dig som en vilsen tonårig attention whore. Eftersom du inte kan lista ut det själv så känns det som att det kan vara på sin plats att söka proffessionell hjälp och prata det här. Du är inte den första som har hamnat i ett destruktivt beteende men om du vill ha en rimlig chans att bryta det så är det dags.... för många många år sen egentligen.

Jag har alltid undrat hur sådana som du ens kan lägga sig intill den man svikit natt efter natt faktiskt, men det är min högst personliga tanke.
  • Anonym (L)

Hur kan du betee dig sådär när du har barn? Sånt där brukar inte hållas hemligt förevigt.. Vad tror du barnen säger när du ligger runt? När de blir äldre så kommer de inte ens vela veta av dig NÄR de får reda på hur du har behandlat dom och deras mor. Det är inte bara ett svek mot frun, utan ett svek mot barnen. Tänk så har du nu smittat frun med sjukdomar och barnen föds med det? Hade du kunnat leva med att ditt barn föds med hiv för att du inte kunde styra din snopp?!

Berätta för frun nu och sök hjälp.

• Anonym (Fyfan)

Men för fan. Väx upp. Och det spelar ingen som helst roll om du har barn eller inte - man är inte otrogen, punkt! Klarar man inte av att hålla sig till sin partner så ser man till att göra slut och leva som singel resten av livet. Inget sex, inga kyssar, inget flirtande - inget du inte skulle göra framför din partner och han/hon vara okej med. Helvete vad psykopatiska egoister det kryllar av tydligen. Är glad att jag är singel och inte behöver oroa mig för sån här skit längre.

• MR Human

Känns som att det är bäst att du håller sams med dina affärsvänner!
    Ett olyckligt ord från nån av dom i fyllan till någon och du är körd!

Jag vet inte vad du har för relation till din fru men jag tror inte hon skulle se med blida ögon att du slängt ut över 100 000 kr för att ha analsex med unga kvinnor från baltikum? Vad tror du?

Nu måste du naturligtvis skydda det som skydda går och agera i förväg innan bomben briserar!

Nu bjuder du alla dina knull-resevänner eller andra som kan besitta bevis på vem du är som människa på en båtresa. Bara ni, inga andra.
    Sup dom full i hytten ( hytterna?) och spetsa spriten med ett långsamverkande gift!
    På natten när dom är utslagna så slänger du dom överbord och låter dom möta drunkningsdöden! Sen håller du masken vilket jag är övertygad om att inte ska vara nåt problem för dig? "Jag vet inte vad som hänt"? "Jag sov"!

problemet löst!!!!

Försök hålla dig i skinnet sedan!

• Anonym (man)
    Klas B skrev 2018-11-21 07:40:48 följande:

Hej. Jag blev tillsammans med min fru för 10 år sedan och vi har varit gifta ungefär 5 år. Redan innan jag och min fru träffades brukade jag och några vänner åka på affärs- och nöjesresor. för 11 år sedan var vi i ett europeiskt land och då gick jag till min första prostituerade. Detta har fortsattt under alla år och jag har säkert bränt närmare 100.000 kr på strippor och prostituterade, företrädesvis tjejer från baltikum, syd-europa och sydamerika. Problemet med de prostituerade är att det inte längre känns spännande. Jag har testat på sånt man kan göra (dock för en kostnad) såsom analt, två tjejer, tjejer med jättestora bröst, tjejer som är 18 år yngre än mig själv. Det blir alltså snarare en tomhet än en glädje efter att jag haft sex med en prostituerad.

Ibland på krogen hemma i Sverige har jag dessutom alltid flörtat med andra tjejer. Där har det dock inte blivit någon otrohet mer än ibland någon kyss och sen en mängd sms några dagar efteråt.

Grejen är den att jag och min fru har ett barn nu och väntar ett till under 2019.
    Det är också en riktigt snygg tjej på mitt jobb som är 10 år yngre än mig som jag tycker är väldigt attraktiv som jag dagligen flörtar med. Jag verkar ha en dålig vana att alltid ha någon mindre flört på gång. När jag tröttnat på min kvinnliga kollega kommer jag att försöka söka upp någon annan på något vis.

Det här känns lite omständligt nu i och med att jag snart har två barn.
    Dessutom bor jag och min fru i ett bra och lugnt område i staden vi bor i (mellersta sverige).

Frågan är vad ni tycker att jag ska göra. Ska jag berätta för min fru eller fortsätta som jag gjort hittills. Jag är ju snart tvåbarnsförälder och mitt beteende kanske inte är helt acceptabelt?

Ja du, detta är ju en moralisk fråga och hur fan  förklarar man moraliska frågor för någon som saknar moral? Det blir lite som att snacka färger med någon som är färgblind eller musik med någon so är döv.

Du har ju bedragit din partner med horor under hela ert förhållande utan några som helst moraliska skrupler så vafan gör en brud till för skillnad? Tror du din partner kommer göra någon skillnad på om du knullat horor i röven eller en kollega i röven?

Som svar på din fråga: Så JA, jag tycker du borde berätta för din fru vad du gör så hon vet vem du är på riktigt och får en chans att avgöra om hon vill fortsätta dela sitt liv med dig eller inte. Det borde du gjort INNAN du gjorde henne på smällen för nu kommer även 2 barn drabbas.
  • Anonym (A)
    Anonym (...) skrev 2018-11-21 08:55:07 följande:

Håller med, precis min åsikt.
  • Anonym (Evington)
    Anonym (A) skrev 2018-11-21 12:11:41 följande:

Håller med, precis min åsikt.

Mm det klarar han säkert på egen hand... i flera minuter.
Svar på tråden Vad ska jag göra?