Hitta kärleken när man har en udda fetish
Väldigt många människor går igenom hela livet utan att finna sann kärlek, en livspartner man blir gammal tillsammans med. Någon man kan prata med allt om och där man finns för varandra oavsett vad som händer i livet.
Om man har en udda fetish och vill hitta en partner så känns det som man får välja mellan en sexuell relation eller en relation baserad på kärlek.
Jag har haft längre förhållanden då jag valt att inte nämna något om min fetish både på grund av skam och att sannolikheten för att kvinnan skulle tända på det är så pass liten.
Min fråga är helt enkelt om man ska leta efter någon som delar ens fetish, och jag vet att det faktiskt finns en hel del kvinnor i Sverige som delar min fetish. Eller ska man söka efter kärleken och acceptera att ens fetish får bestå som en fantasi?
Skulle gärna få svar av andra som befunnit sig i samma situation och har en relation nu. Det behöver inte vara samma fetish som min.
För att ni ska slippa vara nyfikna så tänder jag på wetting, kvinnor som kissar ner sig med flit. Och ni behöver inte berätta för mig hur sjukt det är att tända på något sådant, det var inte självvalt.