• Anonym (Mystery_girl)

Var träffar man killar/män

Är nyfiken på var tjejer träffar killar? Har förstått att det finns många skumma typer ute på nätet samtidigt som att det är lite spännande att prata och lära känna en helt ny person.

Jag gillar att vara ute på krogen men att ragga är inte min grej.

Är det någon som lyckats träffa någon här?

• Svar på tråden Var träffar man killar/män
  • Anonym (Alternativen)

Det vanligaste är ju krogen eller dejtingsajter. Hur träffar dina kompisar killar då

• Anonym (kexet)

På jobbet

På högskolan/universitetet

Gemensamma vänner IRL

Gemensamma vänner på sociala medier, typ Facebook

Hobbys/fritidsintressen

Kyrkan i olika sammanhang

Idrott/träning

Kvällskurser

Diverse event man blir bjuden på, många som hittar varandra när man ses allra första gången som gäster på bröllop/dop eller blir bjuden på fest av olika slag.

• Anonym (Mystery_girl)
    Anonym (Alternativen) skrev 2018-11-21 21:20:39 följande:

Det vanligaste är ju krogen eller dejtingsajter. Hur träffar dina kompisar killar då

Alla mina vänner är gifta
  • Smecker

Nej det är absolut ingen som träffat någon här. Någonsin. De skumma typernas samlingsplats, så att säga.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Bra)
    Anonym (Mystery_girl) skrev 2018-11-21 21:17:54 följande:

Är nyfiken på var tjejer träffar killar? Har förstått att det finns många skumma typer ute på nätet samtidigt som att det är lite spännande att prata och lära känna en helt ny person.

Det går alldeles utmärkt att träffa folk här. Skulle vilja sträcka mig så långt som att man träffar trevligare tjejer här än på dejtingsidor och appar.
  • Cunnilingus18

Du är ju tjej, så det fungerar nog lite varstans. Enklast är nog dejtingsidor eller liknade. Verkligen tjejernas marknad där.
  • Anonym (Mystery_girl)
    ninjainthedark skrev 2018-11-21 23:49:55 följande:

Jag har träffat tjejer lite både här och där ;)

Intressant ;p
  • Anonym (Himmel blå)

Att träffa folk är verkligen inte lätt, när man vill något mer än bara ha en pratstund.

Jag är precis som du gillar inte att ragga.

Ett förlag är att be någon av dina gifta vänner tar med sig någon singel kompis vid någon fest eller middag, då har ni både något gemansamt och att prata om då båda är singlar för säg inte till alla utan en i taget för då kanske dom hittar någon annan och inte dig hehe.

Vad är det för ålder på dig?

Jag gillar nätet för jag gillar att lära känna personen först eller veta mycket saker om personen för annars har jag svårt att fatta tycke om den.

• Anonym (Blev uppraggad)

Jag var på krogen när jag blev uppraggad av min make. Raggar aldrig någonsin själv men är flörtig som person

• Anonym (svenskakvinnanärbäst)

På nätet finns det många skumma killar. Men inga skumma tjejer.
    Ja, tjejer gillar spänning.
  • Anonym (svenskakvinnanärbäst)
    Anonym (Blev uppraggad) skrev 2018-11-22 16:25:58 följande:

Jag var på krogen när jag blev uppraggad av min make. Raggar aldrig någonsin själv men är flörtig som person

Typiskt svenska kvinnor. 
  • JonasSa

Klart det går att träffa någon här, känns det som man få intresse för någon är det bara messa honom eller henne, man kan ju börja med att svara på ett inlägg eller direkt på PM.

Lycka till i sökandet!

• Sexlicens

Visst funkar det med all säkerhet att träffas även här, likväl som på andra sidor.

Det som kan vara svårt dock är ju att geografin spelar en viss roll och upplever det som att väldigt uppger vart de finns i vårt vackra och avlånga land.

Danne i Värmland

• Litenmenhård

Jag har faktiskt träffat en härifrån, men bara som kompis, men det duger gott åt mig. .

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

Nu var ju frågan var man träffar killar/män, men den jag träffade var en kvinna.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Absolut)
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-21 23:53:48 följande:

Du är ju tjej, så det fungerar nog lite varstans. Enklast är nog dejtingsidor eller liknade. Verkligen tjejernas marknad där.

Absolut är det tjejernas marknad, men typ 90 % av de män som hänger på dejtingsidor är ändå inget att ha så blir svårt att få napp ändå. Tog lång tid för mig att hitta EN vettig man på en dejtingsida.
  • Zfinx

Här är en helt.normal romantiker. Skicka ett meddelande

Svar på tråden Var träffar man killar/män