• Luna123

Julkalender till mannen, tips sökes!

Jag är lite osäker på vilken kategori jag skulle lägga denna tråd i, men detta får duga :)

Jag tänkte köpa en adventskalender där man bakom varje lucka fick tre val på något att göra tillsammans, på något enkelt, något romantiskt eller något sexigt, jag var för sen på att köpa och den är slutsåld.

Har bestämt mig för att göra en egen kalender, finns dom där man skriver en text och klistar en ruta över så man sen får skrapa fram texten som på en trisslott. Hjälp mig med saker att skriva bakom dom här rutorna! Kan vara allt från att vi ska gå ut och kolla på stjärnorna till något riktigt barnförbjudet :)

• Svar på tråden Julkalender till mannen, tips sökes!
  • Gryntroll

Du kan ju göra egen med små påsar numrerade 1-24  på ett snöre med lappar i. Som de presentkalendrar som finns att lägga små presenter i.

Annars har du en färdig romantisk kalender här nedan. Den funderar jag själv på att köpa både att behålla men även som gå bort present till ett par nära vänner...

www.coolstuff.se/Romantisk-Adventskalender-for-Par

• Gryntroll

Sorry, 
    läste på tok för fort... :-/ Men på bilderna av kalendern har du några alternativ på saker som du kan skriva.

• Luna123
    Gryntroll skrev 2018-11-22 09:51:47 följande:

Du kan ju göra egen med små påsar numrerade 1-24  på ett snöre med lappar i. Som de presentkalendrar som finns att lägga små presenter i.

Annars har du en färdig romantisk kalender här nedan. Den funderar jag själv på att köpa både att behålla men även som gå bort present till ett par nära vänner...

www.coolstuff.se/Romantisk-Adventskalender-for-Par

Det var den jag tänke köpa, men är slut i lager och kommer inte in igen :(
Svar på tråden Julkalender till mannen, tips sökes!