• Cunnilingus18

    Vilken är den bästa magic wand?

    Jag skrev i en tidigare tråd här som jag dock inte kan hitta som handlade om magic wand och vilka som var de bästa och mest kraftfulla på marknaden. Men kan ej hitta tråden längre så får helt enkelt skapa en ny och hoppas på att få nya bra tips på vilken wand som är den bästa på marknaden.

    Så tacksam för svar för alla som har tips här inne :)

  • Svar på tråden Vilken är den bästa magic wand?
  • Mrstholm

    Vi har Fairy wand läste jag skulle va den bästa. Vi har den och har änn så länge aldrig använt maxstyrkan då det är för mycket!

  • Bondi

    Är detta creame de la creame i form av njutning? ( Ej familjär med den..;)

  • Mrstholm
    Bondi skrev 2018-11-25 12:56:56 följande:

    Är detta creame de la creame i form av njutning? ( Ej familjär med den..;)


    Den är väldigt effektiv, hon kommer alltid och fort med den. Problemet är att om man drar på för mycket så kommer hon för fort då blir tydligen orgasmen ytlig liksom, inte lika intensiv.
  • Bondi
    Mrstholm skrev 2018-11-25 13:03:14 följande:

    Den är väldigt effektiv, hon kommer alltid och fort med den. Problemet är att om man drar på för mycket så kommer hon för fort då blir tydligen orgasmen ytlig liksom, inte lika intensiv.


    Ok tack för infon..kanske skall skaffa en då. ;)
  • Anonym (Man)
    Mrstholm skrev 2018-11-25 13:03:14 följande:

    Den är väldigt effektiv, hon kommer alltid och fort med den. Problemet är att om man drar på för mycket så kommer hon för fort då blir tydligen orgasmen ytlig liksom, inte lika intensiv.


    Det är typ samma som Satisfyern som jag köpte hem. Den är väldigt effektiv och ibland kommer hon på typ 15-20 sekunder. Men även om den är grym så blir orgasmerna liksom lite ytlig som du skriver då hon inte hinner bygga upp orgasmen innan. Vi brukar ta fram den efter vi kört lite innan för att avsluta så att säga, börjar vi med den så kommer hon så fort. Har funderat på en wand med men är det samma fenomen med den så kanske jag avstår.
  • Anonym (nyfiken)

    Vad använder man en sån till? Och hur? :)

  • Cunnilingus18
    Mrstholm skrev 2018-11-25 12:55:01 följande:

    Vi har Fairy wand läste jag skulle va den bästa. Vi har den och har änn så länge aldrig använt maxstyrkan då det är för mycket!


    Tack för infon. Läste med att den skulle vara kraftig, men det skriver dem på alla i recensionerna. Har en uppladdningsbar magic wand idag och den är en liten besvikelse :/
  • Mrstholm
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-25 22:54:03 följande:
    Tack för infon. Läste med att den skulle vara kraftig, men det skriver dem på alla i recensionerna. Har en uppladdningsbar magic wand idag och den är en liten besvikelse :/
    Den här är inte för svag och en annan fördel är att den är steglös så du kan verkligen ställa in den på den hastighet/styrka som du vill ha.

    Lycka till!
  • Mrstholm
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-25 22:54:03 följande:
    Tack för infon. Läste med att den skulle vara kraftig, men det skriver dem på alla i recensionerna. Har en uppladdningsbar magic wand idag och den är en liten besvikelse :/
    Den här är inte för svag och en annan fördel är att den är steglös så du kan verkligen ställa in den på den hastighet/styrka som du vill ha.

    Lycka till!
Svar på tråden Vilken är den bästa magic wand?