ångest. tankar
just nu vet jag att han är hemma hos henne, sin nya. och jag kan inte sluta tänka på att nu får hon honom. han som var min.
han träffade henne i somras bakom min rygg. och lämnade mig för henne för en månad sen.
jag vet inte hur jag ska komma över det här sveket. värsta sättet att bli lämnad på. sänker ens värdighet totalt.
han har ett sjukt bekräftelsebehov. och jag själv kunde inte mätta det, hur mycket jag än försökte.
han har väl i stort sett pratat med andra tjejer bakom min rygg under hela vårat förhållande, men aldrig träffat. förens i somras, då tog han steget och blev sen kär i henne. jag vet inte egentligen om han e kär i henne eller själva bekräftelsen att hon nappade...
jag vet egentligen så väl att han inte e värd mig. jag har inte gjort något för att förtjäna detta än att bara ställt upp för honom. för hans mående, för han har problem med sitt mående och har fått antidepressiva mot det, när han inte har mått bra på jobbet, med sin familj. jag har alltid funnits där och stöttat oavsett vad och lagt mitt mående åt sidan. har alltid tänkt att snart blir det bra, snart bli det bättre. man kämpar.
tji fick jag. han var otrogen och lämnade mig istället.
och här står jag nu med alla tankar som snurrar, att han är hos henne, vad dom gör osv.
livet suger ganska mycket just nu..