• Anonym (Qwerty)

HJÄLP!

Hjälp, det gör så fruktansvärt ont!

Träffade en kvinna. Från nyförälskad till kär, till att övergå i kärlek.

Idag bröt vi. Inte på grund av bråk eller tjafs, inte på grund av att känslorna inte finns där, utan för att det finns saker och ting som gör att det aldrig kommer kunna fungera.

Jag saknar henne något så otroligt. Vi har bestämt att inte kontakta varandra mer. Det gör så ont, så fruktansvärt ont. Det saknas något. En bit av mig själv är borta.

Vad ska jag göra? Jag gråter, jag mår illa, jag kan inte äta. Allt jag vill är att åka till henne, få vara med henne, hos henne, nära henne.

Vi vill båda, och vi är så fruktansvärt förälskade i varandra, men saker och ting gör att vi inte kan fortsätta.

Kommer det här gå över, eller kommer det fortsätta göra så här vidrigt ont? Förstår att det är omöjligt att sätta tid på det, men är det någon som känt samma och kan ge mig svar på när det blir enklare att hantera?

• Svar på tråden HJÄLP!
  • Anonym (...)

Lättare att ge tips på hur du ska stå ut om du säger varför det inte kommer fungera? Det är skillnad på tex ni har barn på olika orter så kan inte bo i samma stad på många år, eller att någons familj avskyr den andra eller någon annan orsak.

• Anonym (D gör ont)

Jag och mitt ex var i olika faser av livet. Hon ville resa och upptäcka världen, jag ville stadga mig och bilda familj. Vi har fortfarande samma känslor för varandra och det är fortfarande lika jobbigt vissa dagar. Jag älskar min familj och det liv jag lever idag! Men är uppriktigt rädd för hur jag skulle hantera situationen om HON en dag landade och ville bilda familj.

• Anonym (Sad)

Är ni gifta på olika håll och har barn?

• Anonym (D gör ont)
    Anonym (Sad) skrev 2018-11-27 17:29:01 följande:

Jag är gift och har barn. Hon är fortfarande inte redo att stadga sig och reser mycket.
  • Anonym (D gör ont)

Jag är gift och har barn. Hon är fortfarande inte redo att stadga sig och reser mycket.
  • Anonym (Xxx)

Var hon din älskarinna alltså?

Anonym (D gör ont) skrev 2018-11-27 17:40:22 följande:

• Anonym (Sad)

Ställer samma fråga till TS
  • Anonym (D gör ont)
    Anonym (Xxx) skrev 2018-11-27 17:44:20 följande:

Var hon din älskarinna alltså?

Nej absolut inte! Vi pratar lite ibland, mest alldagliga saker. Vi gick skilda vägar, jag träffade till slut en annan kvinna och skaffade familj, och den andra reste runt.
Svar på tråden HJÄLP!