• Anonym (Goodbye)

Öppet brev.

Jag vågar inte skicka det hör brevet till dig på riktigt. Så jag skriver av mig här istället, väldigt dumt kanske.... men jag vet inte hur jag ska göra.

Jag var i en relation när vi började prata med varandra, jag var aldrig sjuk som jag sa. Jag gifte mig med en annan trots att det var dig jag ville ha. Alla bilder, alla mail, allt som du nu raderat. Hade jag brutit i tid hade jag kunnat höra av mig nu och säga: jag är singel, ska vi träffas? Jag får skylla mig själv, jag vet det. Ville aldrig bli kär i dig, det bara blev så. Jag har sparat bilderna du skickat, alla bilder. Saknar dig mer än mitt ex som jag skiljt mig från. Svårare att komma över dig än exet, helt vansinnigt dumt. Resten av mitt liv kommer jag undra hur det hade varit att träffa dig. Jag har krossat ditt och mitt hjärta, går aldrig att laga. Älskar dig för evigt.

• Svar på tråden Öppet brev.
  • Anonym (Men snövit)

Dramatisk?!!

• Anonym (Goodbye)
    Anonym (Men snövit) skrev 2018-11-27 00:43:13 följande:

Dramatisk?!!

Ja, kanske. Men jag.kan inte skicka det brevet till hen. Hen skulle bli så ledsen, arg och kränkt av det jag gjort. Vi skulle aldrig kunna ha en relation med det sveket i bakgrunden. Skulle inte finnas någon tillit. Kärlek övervinner inte allt.
  • BossHoss
    Anonym (Goodbye) skrev 2018-11-27 05:36:53 följande:
    Ja, kanske. Men jag.kan inte skicka det brevet till hen. Hen skulle bli så ledsen, arg och kränkt av det jag gjort. Vi skulle aldrig kunna ha en relation med det sveket i bakgrunden. Skulle inte finnas någon tillit. Kärlek övervinner inte allt.
    Finns personen här inne?
  • Chattisen

Varför skriver du ett öppet brev, om något som borde vara ett personligt brev?!

• Anonym (Goodbye)
    BossHoss skrev 2018-11-27 08:03:03 följande:

Finns personen här inne?

Vet inte, kanske.
  • Anonym (Goodbye)
    Chattisen skrev 2018-11-27 09:47:28 följande:

Varför skriver du ett öppet brev, om något som borde vara ett personligt brev?!

För att det är öppet då jag inte vågar skicka det till he.
  • Anonym (Goodbye)

Till hen

• Anonym (Men snövit)
    Anonym (Goodbye) skrev 2018-11-27 15:07:50 följande:

För att det är öppet då jag inte vågar skicka det till he.

Moraliskt fel. Ett big nono, gör om och gör rätt!!

Och det NU, man får helt enkelt fejsa sina tillkortakommanden.

Det du gör här är fegt! Tyvärr..
  • Anonym (Goodbye)
    Anonym (Men snövit) skrev 2018-11-27 16:52:35 följande:

Moraliskt fel. Ett big nono, gör om och gör rätt!!

Och det NU, man får helt enkelt fejsa sina tillkortakommanden.

Det du gör här är fegt! Tyvärr..

Ska jag krossa hens hjärta menar du?

Är nog bättre att bara låta det dö och låta hen gå vidare, tyvärr.
  • Anonym (Sad)
    Anonym (Goodbye) skrev 2018-11-27 16:56:35 följande:
    Ska jag krossa hens hjärta menar du?

Är nog bättre att bara låta det dö och låta hen gå vidare, tyvärr.
    Är nog bättre?.....
    Varför inte skicka brevet till "hen" 
    Det måste vara bättre att ta den chans som finns i stället för att krypa under en sten.
    Vi vet för lite för att svara......
  • Anonym (Goodbye)
    Anonym (Sad) skrev 2018-11-27 17:26:32 följande:

Är nog bättre?.....

Det måste vara bättre att ta den chans som finns i stället för att krypa under en sten.

Det är sant att ni vet för lite, men detta pågick under 4 år med varierande intensitet. Hen berättade tidigt att hen älskade mig och då borde jag sagt sanningen dvs att jag var gift. Om jag berättar för hen så kanske hen berättar för mitt barn, mitt ex och mina föräldrar vilket innebär att jag aldrig kan se någon av dem i ögonen igen. Hur ska någon någonsin kunna lita på mig igen?

Hur hade ni känt om ni fått ett sådant brev? Förmodligen hatat mig och bedömt mig som psykiskt sjuk. Ni hade aldrig kunnat lita på mig.
  • Anonym (Goodbye)
    Anonym (Sad) skrev 2018-11-27 17:26:32 följande:

Är nog bättre?.....

Det är sant att ni vet för lite, men detta pågick under 4 år med varierande intensitet. Hen berättade tidigt att hen älskade mig och då borde jag sagt sanningen dvs att jag var gift. Om jag berättar för hen så kanske hen berättar för mitt barn, mitt ex och mina föräldrar vilket innebär att jag aldrig kan se någon av dem i ögonen igen. Hur ska någon någonsin kunna lita på mig igen?

Hur hade ni känt om ni fått ett sådant brev? Förmodligen hatat mig och bedömt mig som psykiskt sjuk. Ni hade aldrig kunnat lita på mig.
Svar på tråden Öppet brev.