• JourEmma

    Väntar med barn på grund av arbets- eller bostadsmarknaden

    Hej!

    Jag är frilansjournalist och letar efter intervjupersoner som valt, eller känner sig tvungna, att vänta med att skaffa barn på grund av olika anledningar.


    Det kan vara att de har svårt att få jobb, inte fått det jobb eller den position de vill ännu, att de inte bor nog stort eller att de inte kunnat flytta hemifrån ännu.


    Känner du igen dig i det här? Mejla mig på emma@emmahjortman.se så berättar jag gärna mer. 

    Ha det fint!

  • Svar på tråden Väntar med barn på grund av arbets- eller bostadsmarknaden
  • Anonym (Rönnbär)
    JourEmma skrev 2018-11-28 09:00:56 följande:

    Hej!

    Jag är frilansjournalist och letar efter intervjupersoner som valt, eller känner sig tvungna, att vänta med att skaffa barn på grund av olika anledningar.


    Det kan vara att de har svårt att få jobb, inte fått det jobb eller den position de vill ännu, att de inte bor nog stort eller att de inte kunnat flytta hemifrån ännu.


    Känner du igen dig i det här? Mejla mig på [email protected] så berättar jag gärna mer. 

    Ha det fint!


    Kan du garantera anonymitet?
  • JourEmma

    Självklart! Men helst vill jag hitta intervjupersoner som ställer upp med namn och eventuellt bild.

  • JourEmma
    Anonym (Rönnbär) skrev 2018-11-28 09:05:04 följande:
    Kan du garantera anonymitet?
    Självklart! Men helst vill jag hitta intervjupersoner som ställer upp med namn och eventuellt bild.
  • Anonym (Rönnbär)
    JourEmma skrev 2018-11-28 09:11:26 följande:
    Självklart! Men helst vill jag hitta intervjupersoner som ställer upp med namn och eventuellt bild.
    Tack för ditt svar.
    Då är nog inte jag någon för dig, jag kan av anledningar som jag inte vill gå in på här vara så öppen.
    Men lycka till, det låter som ett ämne vi borde belysa mer. 
    Det är tragiskt när barnafödande avstannar pga dålig politik, vi behöver nästa nya generationer om samhället ska överleva. 
  • JourEmma
    Anonym (Rönnbär) skrev 2018-11-28 09:19:51 följande:
    Tack för ditt svar.
    Då är nog inte jag någon för dig, jag kan av anledningar som jag inte vill gå in på här vara så öppen.
    Men lycka till, det låter som ett ämne vi borde belysa mer. 
    Det är tragiskt när barnafödande avstannar pga dålig politik, vi behöver nästa nya generationer om samhället ska överleva. 
    Jag förstår! Tack ändå.
Svar på tråden Väntar med barn på grund av arbets- eller bostadsmarknaden