• Äldre 29 Nov 16:19
    106 visningar
    2 svar
    2
    106

    Gravid trots negativa gravtest?

    Jag slutade med p-piller den 17 september i år, fick mens 19-24 sept, nästa mens 19-23 okt. Den 3 nov började mina bröst ömma och hade blivit något större. Jag har även känt mig kissnödig ofta även precis efter jag har gått på toa. Har känt mig gasig och uppblåst i magen, haft mensvärk-liknande smärta i ryggen sedan 15 nov och huggande smärta på vänster sida av magen långt ner. Den 16 nov fick jag bruna flytningar som pågick fram till 21 nov. Detta inföll ju dagen jag skulle ha mens men det kom som mens rosa/bruna flytningar ingen riklig blödning som jag alltid får vid mens. Jag har tagit 5 clearblue digital gravtest som alla visat ej gravid.

    Den 20 september i år fick jag reda på att jag har PCO äggstockar. Kan mina symptom vara pga att jag har PCO äggstockar? Eller kan jag vara gravid men jag har väldigt låga hormonnivåer?

    Om någon är med om liknande situation snälla skriv!

  • Svar på tråden Gravid trots negativa gravtest?
  • Äldre 29 Nov 16:45
    #1

    Kan även vara urinvägsinfektion som är Påväg upp i njurarna och bli njurbäckeinflamation. Dessa symptom du beskriver är exakt de jag hade plus lite feber och illamående när jag fick urinvägsinfektion...

  • Äldre 29 Nov 17:34
    #2

    Symptomen du kände med ömmande bröst kan ju mycket väl varit ägglossning. Det andra liknar symptomen vid urinvägsinfektion, som personen över skrev. 

Svar på tråden Gravid trots negativa gravtest?