• Anonym (vad är detta?)

    Han har jätteliten....pung?

    Jag dejtar en kille som har en stor penis men en liten pung. Pungen är jätteliten och liksom hänger inte alls, liten "tight" påse över två väldigt små testiklar. Pungen är verkligen förvånansvärt liten...

    Jag vågar inte ta upp detta med honom, varför har du så liten pung? Så kan man väl inte fråga?

  • Svar på tråden Han har jätteliten....pung?
  • Anonym (Sara)

    Spelar det någon roll då? Eller är det framtida barn du tänker på?

  • Anonym (Vilken tur)

    Vilken turgubbe, min är stor och jobbig ????

  • Anonym (vad är detta?)

    Nej det spelar ingen stor roll men den är verkligen jätteliten. Såpass att jag tror det är något fel. Han är väldigt manlig för övrigt, hårigt bröst, stora muskler, tätt skäggstubb, lite flintig fast på ett snyggt sätt.

  • Linux1003
    Anonym (vad är detta?) skrev 2018-11-29 23:58:03 följande:

    Nej det spelar ingen stor roll men den är verkligen jätteliten. Såpass att jag tror det är något fel. Han är väldigt manlig för övrigt, hårigt bröst, stora muskler, tätt skäggstubb, lite flintig fast på ett snyggt sätt.


    Pungen påverkas av många faktorer och varierar storleksmässigt lika mycket utifrån ett sexuellt perspektiv som temperatur. Googla på fenomenet så ska du se att han tom klarar sig med en testikel.
  • Milissis
    Anonym (vad är detta?) skrev 2018-11-29 23:24:04 följande:

    Jag dejtar en kille som har en stor penis men en liten pung. Pungen är jätteliten och liksom hänger inte alls, liten "tight" påse över två väldigt små testiklar. Pungen är verkligen förvånansvärt liten...

    Jag vågar inte ta upp detta med honom, varför har du så liten pung? Så kan man väl inte fråga?


    Haha du e inte ensam. Träffat kille med en pung som är exakt så . Även han har mycket stor kul. Kanske hänger ihop??
  • Pentra
    Milissis skrev 2018-11-30 02:13:34 följande:
    Haha du e inte ensam. Träffat kille med en pung som är exakt så . Även han har mycket stor kul. Kanske hänger ihop??

    Ja, det är väl förhoppningsvis bland det mest normala; att kuk och pung hänger ihop... ... /Pentra
  • Milissis
    Pentra skrev 2018-11-30 02:41:02 följande:

    Ja, det är väl förhoppningsvis bland det mest normala; att kuk och pung hänger ihop... ... /Pentra


    Tänkte mera att hans kul e väldogt stor o pungen liten
  • Carl45

    "Påsen" vid erektion drar ihop sig! I vanliga fall hänger ner. Det har att göra med spermerna skall vara lite svalare än kropps temperaturen för att vara befruktningsbara.

Svar på tråden Han har jätteliten....pung?