• Anonym (ts)

Hans penis är FÖR STOR

Ja som titeln säger. Min partners penis är gigantisk. Den är tjock och lång och kommer väldigt djupt in i mig när vi har sex. Det är såklart uppskattat ibland, men alltför ofta får jag ont och tycker att det här är jättejobbigt. Min sexlust har t om minskat pga det här! Hade den bara varit lång hade det inte varit ett så stort problem känner jag för då hade han inte behövt gå in med hela, men eftersom den är tjock också kan det göra ont även om bara toppen är inne. Jag kan inte ha sex mer än 20 minuter med den här mannen då det blir för mycket och sliter på mina slemhinnor. Använder massor med glidmedel, har gott om förspel och njuter alltid av sex, men ändå får jag ont många gånger. Har aldrig haft det här problemet med mindre välutrustade män.

Någon som har tips på vad jag kan göra? Vår relation blir lidande av det här när sexlusten försvinner och jag får ont. Snälla säg inte att jag är otacksam och att du är avundsjuk. Hade du haft mina besvär hade du också tyckt att det här var ett stort problem (no pun intended).

• Svar på tråden Hans penis är FÖR STOR
  • Milissis
    Anonym (ts) skrev 2018-11-30 03:51:48 följande:

Ja som titeln säger. Min partners penis är gigantisk. Den är tjock och lång och kommer väldigt djupt in i mig när vi har sex. Det är såklart uppskattat ibland, men alltför ofta får jag ont och tycker att det här är jättejobbigt. Min sexlust har t om minskat pga det här! Hade den bara varit lång hade det inte varit ett så stort problem känner jag för då hade han inte behövt gå in med hela, men eftersom den är tjock också kan det göra ont även om bara toppen är inne. Jag kan inte ha sex mer än 20 minuter med den här mannen då det blir för mycket och sliter på mina slemhinnor. Använder massor med glidmedel, har gott om förspel och njuter alltid av sex, men ändå får jag ont många gånger. Har aldrig haft det här problemet med mindre välutrustade män.

Någon som har tips på vad jag kan göra? Vår relation blir lidande av det här när sexlusten försvinner och jag får ont. Snälla säg inte att jag är otacksam och att du är avundsjuk. Hade du haft mina besvär hade du också tyckt att det här var ett stort problem (no pun intended).

Du beskriver ju exakt vad jag har för problem. Jag känner igen mig så starkt i det du säger. Tyvärr har jag inga tips för vi har inte löst det heller.
  • Anonym (Samma här)

Har ett ex som det var samma problem med, fick ont efter långa akter och ?snabba hårda juck?.

Missionären funkade absolut bäst, när mina ben ?låg ner i sängen?. Då kom han aldrig så djupt in + att det var långsamma juck, det funkade för oss.

Sen såklart glidmedel osv, men ett tips. Har ni prövat m kokosolja som glidmedel?

• Milissis
    Anonym (Samma här) skrev 2018-11-30 04:49:11 följande:

Har ett ex som det var samma problem med, fick ont efter långa akter och ?snabba hårda juck?.

Missionären funkade absolut bäst, när mina ben ?låg ner i sängen?. Då kom han aldrig så djupt in + att det var långsamma juck, det funkade för oss.

Sen såklart glidmedel osv, men ett tips. Har ni prövat m kokosolja som glidmedel?

Hade du nåt tips gällande omfånget med.

??
  • Anonym (Stor och extremt nöjd)

Jag blir nyfiken och måste bara fråga.

Men jag har själv en väldigt stor och är galet nöjd med det för att tjejer som får veta det gör väldigt mycket för att få ligga med mig. Även om nästan alla säger att det gör ont när jag för in den och medans vi har sex.

Så njuter ni kvinnor av att känna smärtan av en stor i er?

Det ända jag kan klaga på är att jag aldrig får föra in den i rumpan på någon tjej. Några ha velat att jag ska prova, men får alltid avsluta innan jag änns har fört in mitt ollon.

• Milissis
    Anonym (Stor och extremt nöjd) skrev 2018-11-30 06:11:14 följande:

Men jag har själv en väldigt stor och är galet nöjd med det för att tjejer som får veta det gör väldigt mycket för att få ligga med mig. Även om nästan alla säger att det gör ont när jag för in den och medans vi har sex.

Det ända jag kan klaga på är att jag aldrig får föra in den i rumpan på någon tjej. Några ha velat att jag ska prova, men får alltid avsluta innan jag änns har fört in mitt ollon.

Jag njuter absolut inte av smärta. Framförallt inte där. Men det e absolut läckert med stora helt klart. Det e en otrolig känsla med en stor men det krävs att ägaren vet vad han gör. I gymnasiet drjtade jag med en kille med 24 cm lång snopp. Jag blev typ stel av skräck tills jag insåg att killen hade stenkoll på vad han gjorde. Sen dess har jag inte hittat större förrän nu
  • Anonym (kille)

Jag har samma problem med min tjej fast jag har genomsnittligt  storlek på min snopp. men hon är pittie med liten mus
    Då jag jobbar varannan vecka och hemma varannan vecka, och då bor jag bor på en annan ort.
    vi båda gillar sex och vi samlar på  sexlust då jag inte är hemma så vi är rickigt pilska när jag kommer hem.

en när vi har haft sex första dagen efter min hemkomst så dagen efter så har ont inne sin vagina så det går flera dagar innan vi kan ha sex igen.
    jag tar det lugnt med henne och har ingen sex med henne fast jag vill, men jag vill inte skada henne eller att hon inte ska känna obehag
    Hon säger att hon får ont i ovansidan av underlivet och att jag är med min penis där mycket när vi har sex med varandra.

• Anonym (ts)

Missionären fungerar okej för mig, men det är som sagt främst tjockleken som är problemet. Har märkt att jag öppnar upp mest i doggy så det är vad vi brukar köra med, men han måste då vara lite extra försiktig så han inte kommer hela vägen in. Jag har provat kokosolja förut, men tyckte det blev för kladdigt och rinnigt. Är villig att prova igen om det hjälpte för dig. Har du något märke att rekommendera? Använder mig av ett värmande glidmedel just nu som ökar blodtillförseln och gör då att jag öppnar upp mig lite mer, men det funkar ju sådär.

• Anonym (Exet)

Säg till honom att vara försiktigt med sina stora grejer.

• Anonym (Långa förhållanden?)
    Anonym (Stor och extremt nöjd) skrev 2018-11-30 06:11:14 följande:

Hur funkar det i långa förhållanden? När jag var yngre och singel så kommer jag ihåg att det sas om någon kille att han hade jättestor, och då blev man såklart nyfiken på att ligga med honom. Men i ett långt förhållande föredrar jag stor kuk framför jättestor, pga risken att det gör ont när man inte är jätteupphetsad eller inte har tid med ordentlugt förspel, saknar glidmedel osv.
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (ts) skrev 2018-11-30 19:42:40 följande:

Missionären fungerar okej för mig, men det är som sagt främst tjockleken som är problemet. Har märkt att jag öppnar upp mest i doggy så det är vad vi brukar köra med, men han måste då vara lite extra försiktig så han inte kommer hela vägen in. Jag har provat kokosolja förut, men tyckte det blev för kladdigt och rinnigt. Är villig att prova igen om det hjälpte för dig. Har du något märke att rekommendera? Använder mig av ett värmande glidmedel just nu som ökar blodtillförseln och gör då att jag öppnar upp mig lite mer, men det funkar ju sådär.

Tjockleken är ju svårare, skulle typ behövas tas bort muskler i musen så den blir mindre tajt eller nått. (Skämt)

Jag använder kung markattas olja, för mig har den funkat super. Men som du säkert vet, mer kåt=då går det lättare.
Svar på tråden Hans penis är FÖR STOR