• Sorgvilsen

Svagt plus, blödningar... hjälp? :(

Hej!

Jag har länge läst och blivit så imponerad över hur många som stöttar och hjälper varandra här!

Så jag tar chansen o se om nån kan hjälpa mig med mer klarhet i vad min kropp gör :(

Jag hade senaste samlaget 21/10 har sen dess haft en liten blödning. Min beräknade äl var den 22/10 och nu har jag gjort två test i rad som ger ett svagt utslag...

Jag har haft pr8blem tidigare med blödning vid samlag o dom säger att jag har en känslig livmodertapp, genomgick även en abort som jag ångrar nått så otroligt i augusti..

Vad tror ni händer i min kropp?, luras jag av testet eller kan jag vara gravid igen? :(

• Svar på tråden Svagt plus, blödningar... hjälp? :(
  • Katinka1

Hej! Jag är i samma sits som dig. Jag fick, vad jag trodde var mens i bar 4 dagar men känt mig illamående och olustig i kroppen. Gjorde ett graviditetstest för skoj skull och fick väldigt svagt. Vet ej hur mycket det syns på bild men skickar med. Är idag på dag 31 och brukar ha en cykeln på 27 dagar. Håller tummarna att det går bra för dig

• Sorgvilsen

Jag ser verkligen ditt streck!

Är det en önskad graviditet?

När ska du testa igen? :)

• Katinka1

Jo, det är välkommet :)Testade imorse men nu är det betydligt svagare så misstänker att RFSU kanske alltid har ett svagt extra streck. Jag ser på ditt också! Kommer du att testa snart igen?

• Orangebeans

Det handlar antagligen om

Katinka1 skrev 2018-12-01 11:24:16 följande:

Jo, det är välkommet :)Testade imorse men nu är det betydligt svagare så misstänker att RFSU kanske alltid har ett svagt extra streck. Jag ser på ditt också! Kommer du att testa snart igen?

RFSU har inte alltid ett extra streck. Har hittills aldrig fått det på något av mina och jag har gått genom många sånna test. Antagligen handlar det tyvärr om en så kallad kemisk graviditet. Ett väldigt tidigt missfall.
  • Orangebeans
    Sorgvilsen skrev 2018-11-30 12:16:18 följande:

Hej!

Jag har länge läst och blivit så imponerad över hur många som stöttar och hjälper varandra här!

Så jag tar chansen o se om nån kan hjälpa mig med mer klarhet i vad min kropp gör :(

Jag hade senaste samlaget 21/10 har sen dess haft en liten blödning. Min beräknade äl var den 22/10 och nu har jag gjort två test i rad som ger ett svagt utslag...

Jag har haft pr8blem tidigare med blödning vid samlag o dom säger att jag har en känslig livmodertapp, genomgick även en abort som jag ångrar nått så otroligt i augusti..

Vad tror ni händer i min kropp?, luras jag av testet eller kan jag vara gravid igen? :(

Har du ett så svagt streck när äl var så länge sen så har äl antagligen varit mycket senare än vad du tror, annats handlar det troligtvis tyvärr om missfall även för din del.
  • Sorgvilsen

Hej! Såg nu att jag har skrivit fel månad, 21/11 ska det stå! :/

Jag använder test från graviditetskollen o gjorde ett imorse också och det va starkare än det igår...

Katinka1 :

Jag håller tummarna för att ditt är positivt!?

• Orangebeans
    Sorgvilsen skrev 2018-12-01 21:27:48 följande:

Hej! Såg nu att jag har skrivit fel månad, 21/11 ska det stå! :/

Jag använder test från graviditetskollen o gjorde ett imorse också och det va starkare än det igår...

Katinka1 :

Jag håller tummarna för att ditt är positivt!?

Okej då är ju situationen annan. Är det en välkommen graviditet? Grattis i så fall :)
  • Sorgvilsen

Den är inte ovälkommen men otroligt oväntad och valde ett väldigt opassande tillfälle.. ????????

• Sorgvilsen

Dagens resultat men även med en lite ökad blödning vid toabesök...

Nu blir det o avvakta några dagar om man klarar det...

Kunde man inte ha en liten inbyggd lampa som gav utslag om man är gravid istället :/
  • zebrans
    Sorgvilsen skrev 2018-12-02 10:36:48 följande:

Kunde man inte ha en liten inbyggd lampa som gav utslag om man är gravid istället :/
    Detta tolkar jag som positivt iallafall!
  • joannaq
    Sorgvilsen skrev 2018-12-02 10:36:48 följande:

Fast de har ju ett digitalt test där det står gravid eller inte gravid. :)
  • Sorgvilsen

Detta test kan man inte misstolka... tack alla ni som har svarat!

Nu får jag bara se om den lilla vill stanna kvar tiden ut o förgylla mitt liv :)

Svar på tråden Svagt plus, blödningar... hjälp? :(