Min fru får ligga med andra men inte jag?
Jag och min fru har levt i ett öppet förhållande i snart 6 månader nu. Jag hatar idén av att hon ville starta ett öppet förhållande, pågrund utav att hon sa rent ut att hon tycker inte jag är attraherande nog, och att jag inte tillfredställer henne i sängen nog. Det är nog så majoriteten av öppna förhållanden startar. Ena partner inte nöjd med den andra... Men hursomhelst Hon älskar mig i allt annat, och vi lever hyfsat bra med varandra endå.
Hon har cirka 5 andra hon ligger med regelbundet och är helt öppen om det, och nästan skryter om det till mig. Det är som hon vill att jag ska älska tanken av att hon ligger med andra, och att jag har mindre kuk än dom. Hon ville att jag skulle kolla på när hon och en annan hade sex i VÅRAT sovrum, i MIN säng...
Jag låtsas att jag tycker det låter kul, men jag mår självklart skit för det. Känner mig helt värdelös... och har självmordstankar... Och jag har nämnt det 1 gång och hon verkade inte bry sig.
Men jag kände nu att jag ville också prova detta nu och har nu legat med en kvinnlig kollega till mig i snart 1 månad, och jag berättade för henne igår om det. Och nu vill hon skiljas...
Hon sa till mig när vi startade det öppna förhållandet att jag också fick ligga med andra. Men nu säger hon att hon inte menade det så.... Hon vill endast att hon ska få ligga med andra men inte jag... Och hon säger att jag är en vidrig människa.
Detta ger mig grova självmordstankar....Och det känns som mitt huvud väger flera ton..
Kan någon förklara för mig vad jag har gjort för fel? Varför händer det här? Vi har varit tillsamans sedan gymnasiet.. Vi tog varandras oskuld och allt. Hur kan det bli såhär?