• Pyssilullan

VART kan jag köpa Blåa söta kläder till min dotter? Är det omöjligt???

Jag blir tokig snart, min lilla tjej har bara rosa kläder typ... och det är igentligen inte vad jag vill...
    Men det slutar alltid så när vi är och shoppar.

Jag tycker ljusblått är så fint, men vill INTE handla på killavdelningen.
    Jag vill ha SÖTT och ljusblått, det ska ändå synas att det är tjejigt.

Hittade en superfin tröja på Cubus, men finns det verkligen ingen mer affär????

• Svar på tråden VART kan jag köpa Blåa söta kläder till min dotter? Är det omöjligt???
  • Melancholic

vad ska det vara för storlek??

• myskatt
    Hm, detta måste va det ända ljublåa Tilde har i tjejväg. Annars är det bara sk pojkläder hon har i blått.

• Pyssilullan

Melancholic: JAg är ute efter strl 86 och uppåt...

Jag var in på POP idag men dom hade Ingenting alls, då var det bara killigt med bilar m.m. och jag vill inte ha deras mörkblå-randiga..

Myskatt: Söt tilde var i klänningen! Thea har ju också en del jeansklänningar..
    Men jag vill ha mera ljusblåa tjejkläder!

• Monalisan

när nea va nyfödd fick jag gööör söta blåa tjej kläder o dom va från åhlens

• Pixibelle

Jag handlar barnkläder oavsett vilken avdelning de råkar hänga på. Jag bryr mig inte om det alls. Bara jag gilalr kläderna och utseendet. Om ngn råkar ta Myran för en kille så fine. Vi dör inte av det. Ogilla roxå råsa och krusidulligt.

• Melancholic

hm's postorder har en del ljusblått..

• Babette

Jag har även sett söta tröjjor på Lindex =)

• Flamma

aha... dom stängde nämnligen i kalmar i veckan å jag fattade de som dom skulle stänga överallt... =)

Svar på tråden VART kan jag köpa Blåa söta kläder till min dotter? Är det omöjligt???