• Anonym (Johanna)

Realistisk dildo

Min man och jag har planer på att köpa en dildo. Vi har en liten söt rosa sedan tidigare men funderar nu på något annat. Min man tycker vi ska ha en väldigt realistisk modell. Han tycker att det är roligt att den ser och känns så äkta ut som möjligt. Själv vet jag inte vad jag tycker eller går igång på. Hur tänker ni? Är det roligt om dildon är super-verklig?

• Svar på tråden Realistisk dildo
  • Stokand

En dildo är inte så himla dyr. Köp en och prova.... Funkar den inte eller att du bara inte gillar den så mycket.... Köp en ny...Funkar den.... Ja då är väl det bra.

En dildo handlat om njutning och det kan vara värt att du lägger några 100-lappar extra på att utforska din njutning.

Om det är tight i ett budget.... Skär då ner på pizza eller vad ni nu unnar er......

• Anonym (x)
    Anonym (Johanna) skrev 2018-12-01 19:51:30 följande:

Min man och jag har planer på att köpa en dildo. Vi har en liten söt rosa sedan tidigare men funderar nu på något annat. Min man tycker vi ska ha en väldigt realistisk modell. Han tycker att det är roligt att den ser och känns så äkta ut som möjligt. Själv vet jag inte vad jag tycker eller går igång på. Hur tänker ni? Är det roligt om dildon är super-verklig?

Här har ni en billig (och relativt realistisk)

www.passionofsweden.se/dildos/big-boy

17 cm omkrets, så du kan ju fråga om han vill se dig bli rejält uppfylld :)

• Anonym (.)

Tja, om du inte bryr dig så kan väl han få köpa en realistisk dildo?

Om du bryr dig får du väl säga det. Vi har realistiska dildos, tycker det känns bättre av nån anledning...

King cock har dildos som är ruggigt realiatiska

Svar på tråden Realistisk dildo