• Mamman8

    Nutrilett Smoothies vs shakes!

    Hej!

    Har tänkt än en gång göra något åt min övervikt. Ca 30kg ska bort totalt.

    Har tänkt använda Nutrilett. Deras smoothies är så goda!

    Om man läser på deras sida rekommenderas smoothien till om man vill byta ut 1-2mål för långsam viktnedgång alt för att hålla vikten (1 smoothie ligger på ca 210kcal)

    Och vid snabb/kickstart ska man använda de som kallas shakes. (Färre kalorier, finns både pulver och färdigblandad)

    Nu till min fråga, någon som BARA druckit smoothies och ändå lyckats gå ner bra med vikt relativt fort?? Eller är de shakes som gäller?

    Skriv gärna o dela med er hur de gått för er när ni druckit Nutrilett!

  • Svar på tråden Nutrilett Smoothies vs shakes!
  • Sisisisi

    Testa Herbalifeshakes istället. Så mycket godare och mättar bättre.


    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • Bunny on speed

    Testa olika innan du börjar. För mig mättar inte Nutrilett men däremot Modifast (som är lite tjockare)


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Mamman8
    Bunny on speed skrev 2018-12-03 06:24:52 följande:

    Testa olika innan du börjar. För mig mättar inte Nutrilett men däremot Modifast (som är lite tjockare)


    Åh jag har redan köpt på mig massa smoothies under Black friday.. ???? Men jag tycker om dem och upplever jag blir mätt när jag druckit någon då o då men är väl skillnad om man byter ut alla mål på dagen.

    Modifast pulver shake har jag provat förut men klarar inte att svälja ner det, just för att den är tjockare..
  • Mamman8
    Sisisisi skrev 2018-12-03 06:19:28 följande:

    Testa Herbalifeshakes istället. Så mycket godare och mättar bättre.


    Har redan köpt Nutrilett,..
  • Bunny on speed
    Mamman8 skrev 2018-12-03 07:28:01 följande:

    Åh jag har redan köpt på mig massa smoothies under Black friday.. ???? Men jag tycker om dem och upplever jag blir mätt när jag druckit någon då o då men är väl skillnad om man byter ut alla mål på dagen.

    Modifast pulver shake har jag provat förut men klarar inte att svälja ner det, just för att den är tjockare..


    Då funkar nog Nutrilett bra :) kan tyvärr inte hjälpa i övrigt eftersom jag bara ätit enstaka
    Bunnies, it must be bunnies!
  • Mamman8
    Bunny on speed skrev 2018-12-03 07:51:51 följande:

    Då funkar nog Nutrilett bra :) kan tyvärr inte hjälpa i övrigt eftersom jag bara ätit enstaka


    Tack ändå :)
Svar på tråden Nutrilett Smoothies vs shakes!