• Aniiee

    Vad har ni i julgranen?

    Ni som har julgran! Är den äkta eller fusk? Vad har ni i julgranen? Smällkarameller som barnen gort på förskolan? Mångfärgade ljus? Fullt ätbara pepparkakor med era namn på? 

    Tell me, I'm curious


    I have a growing lack of disgust for you
  • Svar på tråden Vad har ni i julgranen?
  • Aniiee
    Minimalen skrev 2018-12-04 19:37:08 följande:

    Förhoppningsvis lite barr kvar på julafton.


    Ja, det blir ju dyrt att köpa både två och tre stycken för att de hunnit barra innan jul.
    I have a growing lack of disgust for you
  • EmberEyes

    Tre levande katter, enligt min erfarenhet. De kommer välta den och åsamka allmänt kaos bland glitter och annat pynt. Min farhåga är att valpen kommer hjälpa katterna med julgrans-massakern.

    Så det blir ingen gran i år heller.

  • Bunny on speed
    Bunny on speed skrev 2018-12-04 21:47:49 följande:

    Äkta från och bara hemgjort pynt. Pepparkakor, smällkarameller, pappersänglar etc


    Från=gran
    Bunnies, it must be bunnies!
  • Minimalen
    EmberEyes skrev 2018-12-04 21:46:34 följande:

    Tre levande katter, enligt min erfarenhet. De kommer välta den och åsamka allmänt kaos bland glitter och annat pynt. Min farhåga är att valpen kommer hjälpa katterna med julgrans-massakern.

    Så det blir ingen gran i år heller.


    Kan riktigt se spektaklet framför mig. Skulle varit en syn för gudarna och skulle ha varit en riktig favorit om den fanns på Youtube. Filmen "Julgransmassakern starring Missan, Tussan och Lillfräs med benägen hjälp av Fido"
  • sextiotalist

    Äkta rödgran är det som gäller här. I den så har vi ljus och kulor. Som glitter har vi långa glittertrådar som hänger på grenarna. Det är allt

  • Erla

    Det blir en äkta, som vi tar ner själva i en släktings skog. I år blir det plastkulor i rött och silver, liter silvrigt glitter och en traditionell ljusslinga. Förhoppningsvis har vi inte en ettåring och tre katter i trädet före jul.

  • Pope Joan II

    Kungsgran. Dekorationer från ST, röda rosetter, ljushållare i mässing för levande ljus samt sådant som barnen gjort. 

Svar på tråden Vad har ni i julgranen?